news-background
news-background

«هیو گرنت» از ایده‌هایش برای فصل‌های آینده سریال The Undoing می‌گوید

[حاوی اسپویلر از سریال «ناتوانی»]

«ناتوانی» (The Undoing) اچ‌بی‌او اگرچه یک مینی‌سریال بود، اما «هیو گرنت» هنوز به سرنوشت شخصیت «جاناتان فریزر» می‌اندشید. گرنت به همراه «لستر کوئن» طراح صحنه سریال که امسال هر دو نامزد دریافت امی شده‌اند، به تازگی با «ددلاین» به گفت‌وگو نشسته‌اند.

گرنت می‌گوید: «هنوز نگران آن شخصیت هستم. متأسفانه به زندان افتاده. می‌خواهم بدانم امروز چه وضعی دارد؟ همیشه مصمم است که بر همه امور مسلط باشد. در تمام طول عمر زیرکی داشته و فراتر از انسان‌های عادی بوده. دوست دارد همه نگاه‌ها به سمت او باشد. تصور می‌کنم که در زندان رده بالایی دارد. آیا برای فرار نقشه می‌کشد؟ آیا این می‌تواند آغازی برای فصل دوم باشد؟ نمی‌دانم چون سریال از نگاه جاناتان بسیار سخت خواهد بود به این دلیل که تنها ملاقات‌های او در زندان وجود خواهد داشت مگر اینکه فرار کند. مدت زیادی در آن‌جا می‌ماند.»

گرنت اضافه می‌کند که صحنه پایانی روی پل نشان داده که بار سنگینی از روی دوش شخصیت «نیکل کیدمن» در سریال برداشته شده است: «شاید لحظه‌ای با شامپانی جشن گرفته. ناهان متوجه شده که این مرد چه هیولایی بوده و حالا از شرش خلاصی پیدا کرده.»

این بازیگر بریتانیایی در پاسخ به این پرسش که آیا شخصیت هنری ممکن است رد پای جاناتان را دنبال کند می‌گوید: «بله، این ایده درخشانی است برای فصل سوم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید