news-background
news-background

«هیو لوری» در کمدی فضایی جدید HBO بازی می‌کند

«هیو لوری» بازیگر نامزد امی «دکتر هوْس» و «ویپ» با بازی در یک سریال کمدی فضایی به نام «اونیو ۵» (Avenue 5) به نویسندگی «آرماندو ایانوچی» به شبکه HBO بازمی‌گردد.

داستان این سریال که اپیزود پایلوت آن درحال توسعه است و سفارش ساخت دریافت کرده، در آینده و در فضا روی می‌دهد و لوری در آن نقش «رایان کلارک»، فرمانده آمریکایی جذاب «اونیو ۵» بازی خواهد کرد. ایانوچی خالق این سریال بوده و در مقام تهیه‌کننده نیز در این پروژه همکاری می‌کند.

لوری پیش‌تر از فصل چهارم سریال «ویپ» به بعد با ایانوچی همکاری کرده بود. لوری اخیراً در مینی‌سریال شش اپیزودی «Catch-22» شبکه هولو که در سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود، در نقش «» جلوی دوربین رفته است.

نقش لوری در سریال «اونیو ۵» پس از سریال «فرصت» (Chance) شبکه هولو، اولین نقش ثابت او در یک مجموعه تلویزیونی است. این بازیگر به خاطر بازی در سریال «دکتر هوس» شبکه فاکس، شش بار نامزدی امی را دریافت کرده است.

اپیزود پایلوت سریال «اونیو ۵» سپتامبر گذشته سفارش ساخت گرفته بود. ایانوچی پس از پایان فصل چهارم «ویپ» از این سریال جدا شد تا اوقاتش را بیشتر در لندن سپری کند. پایلوت «اونیو ۵» امسال در لندن فیلمبرداری می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید