news-background
news-background

واکنش «هیلاری کلینتون» به یکی از عجیب‌ترین تئوری‌های توطئه مطرح شده در Borat 2

کلینتون به ادعای خوردن خون کودکان را «ناراحت‌کننده» دانسته است.

 

«هیلاری کلینتون» در بخشی از ویدیوهای تکمیلی فیلم «بورات ۲» (Borat 2) که توسط آمازون منتشر شده با دو فرد معتقد به تئوری توطئه روبرو می‌شود که باور دارند کلینتون خون کودکان را می‌نوشد. در یکی از صحنه‌های فیلم «بورات ۲»، «ساشا بارون کوئن» چندین روز را با جمی و جری گذراند که تئوری‌های توطئه معتقد بودند. مجموعه «رد بورات» (Debunking Borat) از چند مینی-اپیزود تشکیل شده که تئوری‌های جیم و جری در فیلم از جمله این ادعا که بیل و هیلاری کلینتون خون کودکان را می‌نوشند رد شده است.

جیم و جری در فیلم به «بورات» می‌گویند: «کلینتون‌ها خیلی شیطانی‌اند. می‌گویند بچه‌ها را شکنجه می‌کنند. با این کار آدرنالین خونشان را به جریان می‌اندازند، بعد موادی که در بدنشان ترشح پیدا می‌کند را بیرون می‌آورند و خونشان را می‌نوشند.»

کلینتون پیامی ویدیویی به جیم و جری می‌فرستد تا به این تئوری توطئه پاسخ دهد. این پیام به صورت کامل در پایان یکی از اپیزودهای «رد بورات» گنجانده شده است. کلینتون اعتراف می‌کند که شنیدن چنین ادعایی که «به شکلی دردناک» نادرست بودند او را ناراحت کرده است.

کلینتون می‌گوید: «سلام به جیم و جری. هیلاری رودهام کلینتون هستم و می‌دانم چیزهایی در مورد من شنیده‌اید و احتمالاً باور کرده‌اید. می‌دانم که تنها نیستید. ناراحت‌کننده بود. راستش را می‌گویم. ناراحت‌کننده بود، نه فقط برای من و خانواده‌ام بلکه برای دوستان و دیگر افرادی که نه تنها می‌دانستند حقیقت ندارد بلکه گاهی به شکلی دردناک نادرست است. بنابراین فقط به عنوان پیامی که یک آمریکایی به یک آمریکایی دیگر می‌فرستد، می‌گویم امیدوارم که بتوانیم دوباره با یکدیگر هم‌عقیده شویم و بر همه این نیروهایی که می‌خواهند میان ما تفریقه ایجاد کنند و ما را به جان یکدیگر بیندازند غلبه کنیم. بهتر نیست به جای جدا افتادن در کنار یکدیگر باشیم؟ امیدوارم ممکن باشد. متشکرم.»

وقتی پیام ویدیویی کلینتون به پایان می‌رسد، جیم نگاهی به جری می‌اندازد و می‌گوید: «نمی‌توانم تحملش کنم.»

«رد بورات» از شش اپیزود هفت تا هشت دقیقه‌ای تشکیل شده است. دیگر تئوری‌هایی که در این مجموعه رد شده ادعا تقلب در انتخابات، وجود میکروچیپ در واکسن کووید، و بسیاری دیگر است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید