news-background
news-background

همبازی «مایکل جوردن»: ۹۰ درصد مستند Last Dance مزخرف است

«هوراس گرنت» هم‌بازی سابق جوردن  می‌گوید مستند «آخرین رقص» حقیقت را به صورت کامل ارائه نمی‌دهد.

مستند به‌شدت محبوب «آخرین رقص» (دانلود مستند The Last Dance با لینک مستقیم) که افتخارات «مایکل جوردن» با «شیکاگو بولز» را روایت می‌کند، آخر هفته‌ی گذشته به پایان رسید، اما «هوراس گرنت» یکی از همبازیان سابق او اخیراً از سریال انتقاد کرده است. بسکتبالیست سابق NBA که در تیم بولز در کنار جوردن بازی کرده و سه بار قهرمان شده به تازگی در مصاحبه با رادیوی ESPN ادعا کرده است که مستند جوردن واقعی را به تصویر نمی‌کشد و در مورد او صادقانه رفتار می‌کند چرا که توسط کمپانی فیلمسازی جوردن تهیه‌ شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

گرنت می‌گوید: «مستند سرگرم‌کننده است، اما ما که همبازی او بودیم، می‌دانیم که ۹۰ درصد آن از لحاظ حقیقی بودن مزخرف بود. واقعی نبود – به خاطر اینکه جوردن چیزهای زیادی در مورد همبازیانش گفته، اینکه همبازیانش به او پشت کردند. اما همه‌ی این مسائل از مستند حذف شده، البته اگر بشود اسمش را مستند گذاشت.»

کتاب «قوانین جوردن» نوشته‌ی «سم اسمیت» نیز اطلاعاتی در مورد رفتار زورگویانه‌ی جوردن در تمرینات تیم و دیگر جزئیات منفی پیرامون شخصیت او فاش کرده است. در مستند «آخرین رقص» به همکاری گرنت در نوشتن کتاب پرداخته می‌شود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

گرنت می‌گوید: «دروغ، دروغ، دروغ. اگر ام‌جی مشکلی با من دارد بیاید مثل مرد آن را حل کند. بیاید در موردش حرف بزند. یا اینکه به روش دیگری آن را حل کند. اما می‌رود و این دروغ‌ها را سر هم می‌کند که من منبع این کتاب بوده‌ام. «سم اسمیت» و من همیشه دوستان خوبی بوده‌ایم. هنوز هم هستیم. اما به احترام آن رخت‌کن حاضر نیستم مسائل شخصی را فاش کنم.»

گرنت می‌گوید دیدن «آخرین رقص» غم‌انگیز بوده است. او معتقد است از آنجا که کمپانی فیلمسازی جوردن در تولید مستند مشارکت کرده، این سریال را نباید مستند نامید چرا که حرف آخر در مورد اینکه چه چیزی در آن باید نمایش داده شود را جوردن زده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید