news-background
news-background

هواداران The Mandalorian خواستار اخراج «جینا کارانو» از سریال شدند

در حالی که دو اپیزود از فصل دوم سریال «مندلوری» (دانلود سریال The Mandalorian با لینک مستقیم) از دیزنی+ روی ایر رفته، «جینا کارانو» ستاره‌ی سریال با فعالیت‌هایش در شبکه‌های اجتماعی خشم هواداران را برانگیخته است. او اخیراً به اظهارات ضد-تراجنسیتی متهم شد و به همین علت بعضی از هواداران خواستار حذف او از دنیای «جنگ ستارگان» شدند.

این بازیگر ۳۸ ساله البته در دنیای سریال باقی ماند و لوکاس‌فیلم اقدامی در مورد او صورت نداد، حتی شایعه‌ی تولید یک اسپین‌آف برای شخصیت او شنیده شد. با این حال، ستاره‌ی «سریع و خشن» (Fast & Furious) یک بار دیگر با فعالیت‌هایش در شبکه‌های اجتماعی و لایک کردن چندین توییت در مورد ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا، هواداران سریال «مندلوری» را خشمگین کرد.

«کارا دون» در حال تبدیل شدن به یک شخصیت کالت بود، اما رفتار کارانو سبب شده که بعضی از هواداران «مندلوری» در مورد نقش او در داستان «جنگ ستارگان» تردید کنند. هرچند اخراج کارانو توسط یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای دنیای فیلمسازی با چند توییت بعید به نظر می‌رسد اما در دنیای امروز هر چیزی ممکن است.

کارانو در توییتی که ۵ نوامبر ارسال کرده می‌گوید: «باید روند انتخابات را اصلاح کنیم تا احساسی که امروز داریم را نداشته باشیم. قوانینی ایجاد کنید که از ما در مقابل تقلب محافظت کند. در مورد تمامی ایالت‌ها تحقیق کنید. از شمارش آرا فیلمبرداری کنید. آرای تقلبی را دور بریزید. کارت شناسایی را الزامی کنید. در سال ۲۰۲۰ به تقلب انتخاباتی پایان دهید. نظام را اصلاح کنید.»

یکی از کاربران توییتر در واکنش به این اظهارات می‌نویسد:‌ «جینا کارانو واقعاً در این ساعت و در این دوران پس از انتخابات بیدار مانده تا فقط توییت‌های مخالف با پوشیدن ماسک و جنبش «جان سیاهان مهم است» را لایک کند؟» دیگری اضافه می‌کند: «دیزنی باید «جینا کارانو» را اخراج کند.» و کاربری دیگر می‌نویسد: ««جینا کارانو» در صورت باخت ترامپ می‌خواهد «جنگ داخلی» دوم دربگیرد اما هنوز اخراج نشده؟»

با توجه به باقی ماندن چند اپیزود دیگر از فصل دوم «مندلوری»، باید منتظر بود که انتقاد علیه او تا مدتی ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ آبان ۱۳۹۹ ۲۰:۵۵

مردم آمریکا انقد تو رفاه هستند انقد هیچ دغدغه‌ای ندارن نمیدونن چیکار کنن مثل بچه‌ها افتادن به بهانه‌گیری های بی منطق درحالی که تو ایران مردم به جایی رسیدن که باید شکر گزار باشن که هنوز میتونن نفس بکشن

نمایش اسپویل
۲۲ آبان ۱۳۹۹ ۱۹:۱۴

مهد آزادی بیان!!

نمایش اسپویل