news-background
news-background

هواداران Borat 2 برای پرستار فیلم نزدیک به ۷۰ هزار دلار کمک مالی جمع‌آوری کردند؛ «احساس می‌کردم به من خیانت شده»

 

بازیگر ۶۲ ساله‌ی فیلم گفته بود که احساس می‌کند «ساشا بارون کوئن» و همکارانش به او «خیانت» کرده‌اند.

 

در فیلم «بورات ۲» (دانلود فیلم Borat 2 با لینک مستقیم) که مملو از لحظات حضور طرفداران تئوری توطئه، تندروهای رادیکال، و «رودی جولیانی» خوش‌دست بود، «جینزی جونز» ۶۲ ساله حکم ستاره‌ را داشت. جونز در فیلم یک پرستار بچه برای «توتار» دختر «بورات» با بازی «ماریا باکالووا» است. جونز به دلیل ابراز همدلی با توتار و دلگرمی دادن به او در این رابطه که برای دلبری از مردان نیازی به جراحی پلاستیک ندارد و مخالفت با «بورات» که می‌خواست دخترش را به ازدواج مردی سالخورده درآورد، تحسین هواداران را برانگیخت. جونز به توتار می‌گوید که باید سعی کند «خوشحال» باشد و از مغزش استفاده کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

جونز در مصاحبه با «نیویورک پست» می‌گوید احساس می‌کند که سازندگان «بورات ۲» به او خیانت کرده‌اند چرا که تصور می‌کرده در یک فیلم مستند جدی در مورد نوجوانی بازی می‌کند که باید برای ازدواج با یک مرد ثروتمند آماده شود. جونز هیچ اطلاعی از داستان «بورات ۲» نداشته و می‌گوید هفته‌ها نگران سرنوشت توتار بوده.

جونز به «نیویورک پست» می‌گوید: «احساس می‌کردم که [توتار] از کشورهای جهان سوم است و این گونه مسائل هنگام فروش آن‌ها پیش می‌آید. فکر می‌کردم واقعی است بنابراین احساس می‌کردم به من خیانت شده... ما نگران بودیم. ما [در کلیسا] برای او دعا می‌کردیم و از خدا می‌خواستیم به او کمک کند و تصور می‌کردیم در کار خیری سهیم هستیم.»

«دریک اسکوبی» کشیش جونز در کلیسای باپتیست ابنیزر است و او مقدمات بازی جونز در «بورات ۲» را فراهم کرده. اسکوبی حالا کمپینی مجازی برای جمع‌آوری کمک مالی به جونز راه‌اندازی کرده چرا که برای بازی در «بورات ۲» تنها ۳۶۰۰ دلار دریافت کرده است. هدف این کمپین جمع‌آوری ۱۰۰ هزار دلار است. یکی از دلایل راه‌اندازی این کمپین این است که جونز با شیوع پاندمی ویروس کرونا بیکار شده است. در حال حاضر بیش از ۶۹ هزار دلار برای جونز جمع‌آوری شده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۵۴

به نظر من که همش شیوه های تبلیغات آخه مگه میشه??

نمایش اسپویل