news-background
news-background

هواداران مرد سفیدپوست به تریلر سریال Batwoman در یوتیوب معترض شدند

شبکه‌ی CW هفته‌ی گذشته سفارش ساخت سریال «بتوومن» (Batwoman) را صادر کرد تا «اروورس» (Arrowverse) گسترده‌تر از همیشه شود. این سریال قرار است پاییز آینده روی ایر برود و بر روی شخصیت «کیت کین» تمرکز کند که نقش مهمی در کراس‌اور «بحران در زمین‌های بی‌پایان» ایفا داشته باشد. به نظر می‌رسد که مسؤلین شبکه از اپیزود آزمایشی سریال رضایت داشته و به همین دلیل سفارش ساخت یک فصل کامل را صادر کرده‌اند، اما هواداران بسیاری در یوتیوب از این سریال ابراز نارضایتی کرده‌اند.

کاربران یوتیوب به شکلی گسترده در حال دادن امتیاز منفی به اولین تریلر سریال‌اند چرا که به زعم آنان به مردان سفیدپوست دگرجنس‌گرا توهین می‌کند. تا روز ۲۱ می، این تریلر ۳.۸ میلیون مرتبه مشاهده شده و دارای ۶۴ هزار رأی مثبت و ۲۴۱ هزار رأی منفی بود. بسیاری از هواداران در بخش نظرات به دیالوگ «روبی رُز» اشاره می‌کنند وقتی که می‌گوید دوست ندارد اقدامات او به پای «بتمن» نوشته شود و لباس خود را به گونه‌ای تغییر می‌دهد که «بی‌نقص» باشد و زن بودنش مشخص شود.

خشم هواداران در اینجا یادآور بحثی است که در مورد «بری لارسن» ذیل ویدیوهای فیلم «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) در یوتیوب شکل گرفت. البته با وجود اعتراضاتی که به لارسن و گفته‌هایش در مورد مردان سفیدپوست شد، آن فیلم در گیشه عملکرد بسیار خوبی داشت. «کاپیتان مارول» بیش از ۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت و لارسن در نقش یکی از شخصیت‌های کلیدی «دنیای سینمایی مارول» بازی کرد.

با کنسل شدن سریال «ارو» (Arrow)، سریال «بتوومن» به همراه «فلش» (The Flash) آینده‌ی «اروورس»‌ را تعیین خواهند کرد. برای قضاوت در مورد موفقیت یا شکست سریال «بتوومن» هنوز زود است، اما «روبی رُز» مصمم است که سریال او به خوبی در این دنیا جا می‌افتد. رز توضیح می‌دهد: «برای اپیزود پایلوت کاری فوق‌العاده کردیم. وقتی سریالی مثل این ساخته می‌شود که احتمال ورودش به دنیای ابرقهرمانان هم وجود دارد، می‌توان ریسک کرد و اقدامات غیرمنطقی انجام داد. به نظر من وقتی که شهر گاتهام را داشته باشید و شخصیت «کیت کین» را که فاقد قدرت‌های ویژه است، موفقیت سریال شما تضمین می‌شود... در اپیزود پایلوت چیزی که توجه مرا جلب کرد روابط میان شخصیت‌ها بود.»

سریال «بتوومن» برای پخش در پاییز ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده اما تاریخ پخش دقیق آن مشخص نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ خرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۳۲

فقط برین کامنتای زیرش رو بخونین میمیرین از خنده

نمایش اسپویل
۳ خرداد ۱۳۹۸ ۱۸:۲۳

بالاخره به خشونت علیه مردها هم اعتراض شد البته امیدوارم این موج به sjw ختم نشه و به برابری واقعی برسیم

نمایش اسپویل