news-background
news-background

درخواست هواداران از مارول برای لغو Punisher به دنبال استفاده شورشیان کنگره از لوگوی این شخصیت؛ واکنش «جان برنتال»

با اینکه فیلم‌هایی برای شخصیت‌های «مرد عنکبوتی» و «بتمن» در حال تولید است، اما این شخصیت «فرانک کسل» است که حواشی آن ادامه دارد. چهارشنبه هفته گذشته حامیان «دونالد ترامپ» به ساختمان کنگره ایالات متحده یورش بردند در حالی که اعضای کنگره قصد داشتند «جو بایدن» را رسماً رئیس جمهور بعدی آمریکا معرفی کنند. پس از آنکه لوگوی شخصیت «پانیشر» (The Punisher) بر روی بدن و لباس شورشیان دیده شد، بسیاری از هواداران درخواست کرده‌اند مارول برای همیشه توسعه داستان بر اساس این شخصیت را لغو کند.

شخصیت شرور «فرانک کسل» یا «پانیشر» اولین بار در سال ۱۹۷۴ در کامیک «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» (The Amazing Spider-Man) دیده و از آن پس به یک ضد-قهرمان تبدیل شد، هرچند او از انبار مهمات عظیمش برای سرنگونی جنایت‌کاران استفاده می‌کند و به همین علت پلیس ضد-شورش هم این لوگو را به کار برده است. با این حال، دیده شدن لوگو در میان گروه‌های تندرویی که به ساختمان کنگره یورش بردند سبب شده است که برخی از هواداران قید این شخصیت را بزنند.

«گرث انیس» یکی از نویسندگان «پانیشر» به دیده شدن لوگو در بین هواداران ترامپ واکنش نشان داده و می‌گوید: «پیش‌تر چندین بار گفته‌ام، بهتر است که هیچ‌کس تمایلی نداشته باشد مثل «پانیشر» باشد. هیچ‌کس نمی‌خواهد سه نوبت در منطقه‌ی درگیری باشد، با سری پر از شیشه‌های شکسته به خانه برگردد، ببیند که خانواده‌اش را جلوی چشمانش به مسلسل می‌بندند، و بعد سال‌های باقی مانده‌ی عمرش را وقف کشتاری خونسردانه، بی‌رحمانه و غم‌انگیز کند.» او اضافه می‌کند: «افرادی که در این مورد لوگو را به کار برده‌اند خودشان را مسخره کرده‌اند، مثل مأمورین پلیسی که تابستان گذشته آن را پوشیدند.»

پس از ساخته شدن سریال تلویزیونی «پانیشر» توسط نت‌فلیکس با بازی «جان برنتال»، مأمورین پلیس بیشتری از این لوگو استفاده کرده‌اند. «گرت کانوی» یکی از خالقین شخصیت هم پیش‌تر گفته بود هر یک از مأمورین مجری قانون که از این لوگو استفاده کند «یاغی» است.

برنتال بازیگر نقش «پانیشر» نیز به استفاده‌ی شورشیان از این لوگو واکنش نشان داده و در پاسخ به یکی از هوادارن معترض که یک طراحی از برنتال به اشتراک گذاشته می‌نویسد: «من با شما هم‌عقیده‌ام. اثر زیبایی است. این افراد به انحراف کشیده شده‌اند، سرگشته‌ و ترسیده‌اند. هیچ ارتباطی با باورهای فرانک ندارند. دوستتان دارم. جی.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷

WOW سریاله خوبیه امیدوارم فصل جدید رو بسازن

نمایش اسپویل