news-background
news-background

هنری کویل: من هنوز سوپرمن هستم؛ «لیگ عدالت» موفق نبود

کویل در مصاحبه‌ی جدیدی مدعی شده که نقش او در دنیای سینمایی دی‌سی با هر فیلم شرایط بدتری پیدا می‌کرد.

آینده‌ی دنیای سینمایی دی‌سی (DCEU) شاید در هاله‌ای از ابهام قرار داشته باشد، اما «هنری کویل» در مصاحبه با مجله‌ی «منز هلث» می‌گوید به راحتی نقش سوپرمن را رها نمی‌کند. کویل در سه فیلم «مرد پولادین» (Man of Steel)، «بتمن در برابر سوپرمن: علوع عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice)، و «لیگ عدالت» (Justice League) نقش سوپرمن را بازی کرد. کویل با هواداران هم‌عقیده است که نقش او در دنیای سینمایی دی‌سی با هر فیلم بد و بدتر شد.

کویل مدعی است که داستان پیشینه‌ی شخصیت سوپرمن در «مرد پولادین» با قدرت آغاز شد. او می‌گوید: «اگر به عقب برگردیم، فکر نمی‌کنم چیزی را تغییر می‌دادم. «بتمن در برابر سوپرمن» تقریباً فیلمی برای شخصیت بتمن بود. به نظر من قلمرو تاریکی برای یک فیلم بتمن مناسب است. «لیگ عدالت» موفق نبود. کارگردانی این فیلم با جدایی «زک اسنایدر» پس از خودکشی دخترش به «جاس ویدن» سپرده شد.»

کویل پس از «لیگ عدالت» در نقش سوپرمن ظاهر نشده و برادران وارنر هم برنامه‌ای برای تولید یک فیلم جدید برای شخصیت در نظر ندارد. استودیو در عوض به هم‌بازیان کویل در «لیگ عدالت» گرایش پیدا کرد. «گل گدوت» قرار است با «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» به کارگردانی «پتی جنکینز» بازگردد و «جیسون موموآ» باید در سال ۲۰۲۲ در دنباله‌ی «آکوامن» بازی کند. فیلم جداگانه‌ی شخصیت «فلش» با بازی «ازرا میلر» نیز با کارگردانی «اندی موشتی» در مسیر تولید قرار گرفته است. «بن افلک» از بازی در نقش بتمن کناره‌گیری کرده اما وارنرها این فیلم را با کارگردانی «مت ریوز» و بازی «رابرت پتینسون» برای سال ۲۰۲۱ ریبوت خواهند کرد. سوپرمن تنها شخصیت ابرقهرمان «لیگ عدالت» است که فیلمی در حال توسعه ندارد.

کویل در مورد شایعه‌ی پایان دوران بازی او در نقش سوپرمن می‌گوید: «من قرار نیست یک گوشه آرام بنشینم و شاهد تمامی این اتفاقات باشم. من با این نقش وداع نکرده‌ام. هنوز با این نقش کار دارم. داستان‌های زیادی برای روایت وجود دارد. جنبه‌های بسیاری از صداقت شخصیت هنوز کاویده نشده. می‌خواهم بازتاب‌دهنده‌ی کتاب‌های کامیک باشم. این برای من اهمیت دارد. شخصیت سوپرمن شایستگی پرداخت بیشتری دارد. وضعیت فعلی چنین است: خواهیم دید.»

«هنری کویل» نقش اصلی سریال «ویچر» شبکه‌ی نت‌فلیکس را هم بازی کرده. این سریال که از هم اکنون سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرده، ۲۰ دسامبر (۲۹ آذرماه) منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ آذر ۱۳۹۸ ۲۳:۴۵

هنری کویل هنرپیشه خوبی هست و فراتر از سوپرمن نقش های خوبی داشته . سوپرمن اونقدر عمق نداره شخصیت و ماجراهاش که کویل نگران شون باشه . ولی فیلم های مهم تری مثل " ماموریت غیرممکن : فال آوت " هستن که کم کم کویل رو به عنوان یک هنرپیشه اکشن می تونن جدی تر مطرح بکنند هرچند در فیلم گای ریچی ، مردی از U.N.C.L.E هم خوب بازی کرد و پتانسیل خوبی داره .

نمایش اسپویل