news-background
news-background

همکاری مجدد ونس وان و مل گیبسون در یک فیلم جنایی


مل گیبسون و وینس وان برای بازی در یک فیلم جنایی تحت عنوان « Dragged Across Concrete » انتخاب شدند. فیلم به دست «کرگ زالر» کارگردان فیلم وسترن «تاماهاک استخوانی» نوشته و کارگردانی خواهد شد و در جشنوارۀ فیلم برلین امسال به فروش گذاشته می شود.
این فیلم موجبات همکاری مجدد گیبسون و وان را فراهم می‌کند که سال گذشته در « Hacksaw Ridge » فیلم نامزد اسکار همبازی شده بودند. گبیسون برای کارگردانی نامزد شده، درحالیکه خود فیلم در چهار شاخۀ دیگر هم نامزد دریافت جایزه است.
این دو بازیگر در فیلم جدید در نقش دو همکار پلیس ظاهر می‌شوند، که یکی پیر است و سالخورده و دیگری جوان و پرشور. این دو مأمور با منتشر شدن ویدئوی از اعمال خشونت‌شان علیه یک مظنون توقیف می‌شوند. آن‌ها سپس به دنیای زیرزمینی می‌خزند و با واسطه‌گری آشنایان با رئیس خلافکاران ملاقات می‌کنند تا طبق نقشۀ او دوباره با پلیس‌ها رودررو شوند.
همان‌طور که چندی پیش هم به اطلاع رساندیم، گیبسون برای بازی در دنبالۀ فیلم « Daddy’s Home » با پارامونت قراردادی به امضاء رسانده است. وینس وان نیز امسال باید در فیلم دیگری از همین کارگردان به نام « Brawl In Cell Block 99 » ایفای نفش کند.

 

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید