news-background
news-background

همکاری مجدد نویسنده و کارگردان John Wick در بازسازی Man From Nowhere

«نیولاین» فیلم اکشن کره‌ای زبانی که در سال ۲۰۱۰ ساخته شد را بازسازی می‌کند.

«چاد استاهلسکی» کارگردان «جان ویک» (دانلود فیلم John Wick با لینک مستقیم) بار دیگر با «درک کولستاد» نویسنده‌ی چندگانه همکاری می‌کند تا فیلم «مردی از ناکجا» (دانلود فیلم The Man From Nowhere با لینک مستقیم) را به انگلیسی در نیولاین بازسازی کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

کولستاد نویسنده‌ی فیلمنامه و استاهلسکی با کمپانی «۸۷الون» تهیه‌کننده‌ی پروژه خواهد بود. فیلم «ناکجا» در مورد یک آدمکش تقریباً غیرقابل‌مهار است که به دنبال گرفتن نوعی انتقام است. فیلمی که در سال ۲۰۱۰ ساخته شد داستانی در مورد فروشنده‌ی آرام یک سمساری بود که گذشته‌ی خشونت‌باری داشت و به امید نجات یک دختر جوان وارد قاچاق اعضای بدن می‌شود.

«ناکجا» در افتتاحیه داخلی صدرنشین شد و تا پنج هفته رتبه‌ی اول را در اختیار گرفت. این فیلم در نهایت پرفروش‌ترین فیلم کره در سال ۲۰۱۰ شد. نیولاین امیدوار است با خریداری این فیلم چندگانه‌ی دیگری در سطح «جان ویک» خلق کند. فیلم‌های «جان ویک» با بازی «کیانو ریوز» توسط لاینزگیت پخش می‌شود و سه قسمت آن تاکنون بیش از ۵۷۹ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند.

دنیای «جان ویک» همچنان در حال گسترده‌تر شدن است. علاوه بر قسمت چهارم فیلم که در حال توسعه است، یک اسپین-آف با شخصیت اصلی زن به نام «بالرینا» (Ballerina) و نیز یک سریال تلویزیونی به نام «کانتیننتال» (The Continental) در شبکه‌ی Starz در حال پیش‌رفت است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۳۵

این فیلم The Man from Nowhere خودش از روی دو فیلم انگلیسی زبان Leon و Taken ساخته شده، حالا باز اینها میخوان دوباره این رو بازسازی کنن؟!!

نمایش اسپویل