news-background
news-background

«همه می‌دانند» اصغر فرهادی فیلم افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۱۸ شد

فیلم «همه می‌دانند» تازه‌ترین ساخته «اصغر فرهادی» با بازی «پنه‌لوپه کروز» و «خاویر باردم» به عنوان فیلم افتتاحیه هفتاد و یکمین جشنواره کن انتخاب شد. فیلم اسپانیایی زبان فرهادی، پس از «آموزش نادرست» به کارگردانی «پدرو آمودوار» محصول ۲۰۰۴، دومین فیلم اسپانیایی زبان تاریخ کن است که این جشنواره را افتتاح می‌کند.

تریلر روانشناسانه «همه می‌دانند» که توسط «ممنتو فیلمز» فرانسه پشتیبانی مالی شده، زندگی یک زن اسپانیایی با بازی کروز را روایت می‌کند که در بئنوس آیرس آرژانتین زندگی می‌کند و به همراه شوهر آرژانتینی و فرزندانش به زادگاهش مادرید بازمی‌گردد و به دنبال آن چند حادثه غیرمنتظره از اسراری پرده برمی‌دارد.

«ریکاردو دارین» ستاره آرژانتینی در کنار کروز و باردم در این فیلم حاضر شده است. در این فیلم که با بودجه ۱۱.۸ میلیون دلاری به تولید رسیده، بازیگران دیگری من جمله «باربارا لنی»، «اینما کوئستا»، «ادواردو فرناندز» و «خاویر کامارا» نقش‌آفرینی کرده‌اند. این فیلم هنوز پخش‌کننده آمریکایی ندارد، اما ۹ می و تنها یک روز پس از نمایش در کن در فرانسه به اکران عمومی می‌رسد.

فرهادی که دو بار برای فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده» برنده اسکار شده، در کنار «آکیرا کوروساوا» و «وونگ کار-وای» سومین کارگردانی است که از قاره‌ای غیر از آمریکا و اروپا جشنواره کن را افتتاح می‌کند. فرهادی با فیلم‌های «گذشته» و «فروشنده» نیز در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ برای نخل طلا رقابت کرده است. جشنواره کن از هشتم تا نوزدهم می آغاز به کار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ۱۳:۱۲

قراره قششششنگگگگگ کارنامه ی باردم و کروز و سینمای اسپانیا رو قهوه بکنه!!! خسته نباشی قهرمان، خداقوت دلاور???

نمایش اسپویل