news-background
news-background

همه عناوین معرفی شده در «روز دیزنی+» ۲۰۲۱ به همراه لوگوها و تصاویر

   

در رویداد «روز دیزنی+» امسال علاوه بر رونمایی از اولین تیزر «شوالیه ماه» (Moon Knight)، اولین تیزر «شی-هالک» (She-Hulk)، اولین تصاویر از سریال «اوبی-وان کنوبی» (Obi-Wan Kenobi)، اولین تصاویر از سریال انیمیشن «ماشین‌ها» (Cars)، اولین تصویر از فیلم «طعمه» (Prey)، و تأیید شدن تولید سریال انیمیشن «اکس-من ۹۷» (X-Men ’97) و فصل دوم سریال انیمیشن «چه می‌شد اگر» (What If)، مارول تولید چند عنوان جدید را نیز به صورت رسمی تأیید کرد.

   

سریال انیمیشن «مرد-عنکبوتی: سال اول» (Spider-Man: Freshman Year) یکی از عناوین معرفی شده در «روز دیزنی+» بود. انتظار می‌رود این سریال «پیتر پارکر» را پیش از تبدیل شدنش به «مرد عنکبوتی» دنبال کند. صداپیشگی «تام هالند» یا دیگر بازیگران سابق این نقش در این سریال تأیید نشده است.

 

«زامبی‌های مارول» (Marvel Zombies) که به نظر اسپین‌آفی برای سریال «چه می‌شد اگر» است در «روز دیزنی+» وعده داده شد. «مارک میلار» پاییز امسال ادعا کرد که سریال لایو-اکشن داستان «زامبی‌های مارول» کتاب‌های کامیک در دست ساخت است، اما مارول به جای لایو-اکشن یک سریال انیمیشن تولید خواهد کرد.

 

در «آگاتا: خاندان هارکنس» (Agatha: House of Harkness) همان‌گونه پیش‌تر گزارش شده بود، شخصیت «آگاتا هارکنس» با بازی «کاترین هان» به «دنیای سینمایی مارول» بازخواهد گشت. «جک شیفر» مانند «وانداویژن» (WandaVision) نویسنده و تهیه‌کننده این سریال است و آن را به عنوان اولین پروژه خود برای مارول پس از امضای قرارداد در ماه مه گذشته به تولید می‌رساند. «کاترین هان» امسال برای بازی در نقش آگاتا که همسایه شخصیت‌های واندا با بازی «الیزابت اولسن» و ویژن با بازی «پل بتنی» بود نامزد دریافت امی بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد.

تولید اسپین‌آف سریال «شاهین‌چشم» (Hawkeye) برای «اکو» (Echo) که یک شخصیت بومی آمریکایی ناشنوا است و نقش آن را «آلاکوا کاکس» بازی می‌کند، چند ماه قبل گزارش شده بود. مارول در رویداد «روز دیزنی+» از لوگوی این سریال رونمایی کرد تا تولید آن به صورت رسمی به تأیید برسد. شخصیت «اکو» با نام واقعی «مایا لوپز» توانایی تقلید حرکات افراد یا سبک مبارزه‌ی آنان را دارد و این ویژگی او را به حریفی نیرومند در میادین نبرد تبدیل می‌کند. در کامیک‌های مارول، اکو به شخصیت‌هایی چون «دردویل»، «شوالیه ماه» و «انتقام‌جویان» برخورد می‌کند. او اولین شخصیتی است که عنوان «رونین» را به دست می‌آورد و سپس آن را به «کلینت بارتون» یا «شاهین‌چشم» می‌سپارد.

سریال انیمیشن «اکس-من: سریال انیمیشن» (X-Men: The Animated Series) در دیزنی+ احیا خواهد شد. شایعه بازسازی این سریال از سال‌ها قبل شنیده می‌شد اما امروز در رویداد «روز دیزنی+» رسماً تأیید شد که انیمیشن «اکس-من» به دنبال ادغام فاکس و دیزنی در سال ۲۰۲۳ روی ایر خواهد رفت. عنوان این سریال جدید «اکس-من ۹۷» (X-Men ’97) خواهد بود و تولیدش از حالا آغاز شده است. داستان این مجموعه از سپتامبر سال ۱۹۹۷ و جایی آغاز خواهد شد که سریال قبلی به پایان رسیده بود. در قسمت پایانی «پروفسور چارلز اگزاویه» در حمله‌ای که هنری ترتیب داده بود مصدوم شد.

دیزنی+ سرانجام تأیید کرد که سریال ابرقهرمانی «خانم مارول» (Ms. Marvel) با بازی «ایمان ولانی»، نیمه اول سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد. «ایمان ولانی» نقش «کاملا خان» را بازی کرده و قرار است در «کاپیتان مارول ۲» (The Marvels) نیز به «بری لارسن» ملحق شود.

 

لوگوی جدید سریال «من گروت هستم» (I Am Groot) در رویداد «روز دیزنی+» رونمایی شد. تولید این سریال کوتاه برای شخصیت «بیبی گروت» سال گذشته تأیید شده بود. این شخصیت اولین بار در چندگانه «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) «جیمز گان» دیده شد.

«دامینیک ترون» در «دنیای سینمایی مارول» نقش «ریری ویلیامز» یا «آرون‌هارت» (Ironheart) را بازی می‌کند. ترون پیش از این سریال اختصاصی برای اولین بار در فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» (Black Panther: Wakanda Forever) در این نقش دیده خواهد شد. «آیرون‌هارت» نامی ابرقهرمانی برای «ریری ویلیامز» ۱۵ ساله است، دانش‌آموزی که زره «مرد آهنی» خودش را می‌سازد و سرانجام تأییدیه‌ «تونی استارک» را هم می‌گیرد. این شخصیت در کامیک «مرد آهنی شکست‌ناپذیر» معرفی شد و در کنار «کامالا خان» (خانم مارول) و «مرد عنکبوتی» نقشی کلیدی در موج جدید ابرقهرمانان مارول از جنسیت‌ها و نژادهای مختلف ایفا کرد.

مارول پیش‌تر از لوگوی سریال «تهاجم سری» (Secret Invasion) رونمایی کرده بود اما در «روز دیزنی+» اولین تصویر رسمی از «ساموئل ال. جکسون» در نقش «نیک فیوری» را منتشر کرد. فیلمبرداری این پروژه ماه گذشته آغاز شده است. جکسون از سال ۲۰۰۸ و فیلم «مرد آهنی» (Iron Man) تاکنون نقش «نیک فیوری» را در «دنیای سینمایی مارول» بازی می‌کند اما این اولین بار است که پروژه‌ای ویژه این شخصیت به تولید می‌رسد. «امیلیا کلارک»، «الیویا کولمن»، «کارمن اجوگو»، «کریستفر مک‌دونالد»،‌ «کیلیان اسکات»، «بن مندلسون» و «کینگزلی بن ادیر» از جمله دیگر بازیگران این مجموعه خواهند بود.

فیلم لایو-اکشن «پینوکیو» (Pinocchio) به کارگردانی «رابرت زمکیس» و بازی «تام هنکس» در نقش ژپتو در نیمه اول سال ۲۰۲۲ پخش خواهند شد. در فیلم «پینوکیو»، «جوزف گوردن لویت» در نقش «جیمنی جیرجیرک»، «سینتیا اریوو» در نقش پری یا «فرشته مهربان»، «کیگان مایکل کی» در نقش «جان راستگو» و «لورین براکو» در نقش شخصیت جدید «سوفیا مرغ‌دریایی» بازی می‌کنند. نویسندگی فیلم به «کریس وایتس» سپرده شده که «سیندرلا» و «روگ وان» (Rogue One: A Star Wars Story) را در کارنامه دارد و زمکیس با او همکاری خواهد کرد.

اولین تصویر رسمی از «بتی میدلر»، «سارا جسیکا پارکر» و «کتی نجیمی» در دنباله «شعبده بازی ۲» (Hocus Pocus 2) در رویداد «روز دیزنی+» رونمایی شد. «آدام شنکمن» پیش‌تر به عنوان کارگردان معرفی شده بود اما او به دلیل تداخل در برنامه‌هایش امکان نشستن بر روی صندلی کارگردانی این پروژه را ندارد. «آن فلچر» که «۲۷ لباس» (27 Dresses) را در کارنامه دارد جانشین شنکمن خواهد شد. داستان دنباله در مورد سه زن جوان است که تصادفاً خواهران سندرسون را به سیلم امروز بازمی‌گردانند و باید راهی برای خرابکاری‌های آن‌ها در دنیای جدید بیابند.

دیزنی+ در رویداد «روز دیزنی+ از اولین تصویر از سریال کوتاه «زوتوپیا+» (Zootopia+) رونمایی کرد. این پروژه در «روز سرمایه‌گذاران دیزنی» در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بود. فیلم بلند «زوتوپیا» در سال ۲۰۱۶ بیش از ۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت.

تولید فیلم «افسون‌شده ۲» یا «افسون‌زدایی‌شده» (Disenchanted) که پیش‌درآمدی است برای فیلم «افسون‌شده» (Enchanted) با بازی «ایمی آدامز» بهار گذشته آغاز شده بود. دیزنی در رویداد «روز دیزنی+» تأیید کرد که این دنباله پاییز سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسد. «ایمی آدامز» در «افسون‌شده» نقش «جیزل» بازی کرده بود، شاهدختی که منتظر بود با «شاهزاده ادوارد» با بازی «جیمز مارسدن» ازدواج کند، اما تصادفاً از سرزمین آندالاسیا جدا و به نیویورک امروز می‌آید جایی که باید فراز و نشیب‌های زندگی در شهر کنار بیاید. قسمت اول فیلم که با بودجه ۸۵ میلیون دلاری تولید شده بود، پاییز سال ۲۰۰۷ روی پرده رفت و بیش از ۳۴۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید