news-background
news-background

هلن میرن به فیلم "Nutcracker" پیوست

معرفی بازیگران فیلم جدید کمپانی ویزنی همچنان ادامه دارد. این استودیو که لاسه هالستروم را به عنوان کارگردان فیلم "The Nutcracker And The Four Realms" که اقتباسی از داستان کلاسیک "The Nutcracker And The Mouse King" انتخاب کرده است به تازگی هلن میرن ( بازیگر فیلم هایی چون "Woman in Gold" و "Monsters University" ) را به عنوان بازیگر جدید این فیلم معرفی کرده است.

این فیلم که الهام گرفته از داستان "فندق شکن و پادشاه موش نوشته ای.تی.ای هافمن است ، با نام فندق شکن و چهار قلمرو عرضه میشود. داستان فیلم در مورد یک عروسک فندق شکن است که در یک روز کریسمس زنده میشود و به جنگ پادشاه موش اهریمنی میرود.

آهنگ ساز روسی پیوتر ایلیچ چایکوفسکی به همراه رقص پردازی ماریوس پتیپا و لو ایوانف و نویسندگی الکساندرا دوما در سال 1892 داستان این فیلم را به صورت یک نمایش باله اجرا کرده اند.

لاسه هالستروم کارگردانی این پروژه را خواهد داشت و آشلیگ پاوف فیلم نامه را خواهد نوشت. مارک گوردون و گلدین گلدشنتاین کارهای تولید و تولید اجرایی فیلم را به عهده دارند. سم دیکرمن و آلیسون ارلیخمن نظارت بر پروژه را برای کمپانی دیزنی انجام میدهند.

تا کنون مکینزی فوی ، مورگان فریمن ، کایرا نایتلی و یک رقاص معروف باله با نام میستی کپلند برای این فیلم تایید شده اند. (تماشای آنلاین فیلم خارجی را با ما تجربه کنید)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید