news-background
news-background

هشت زوجی که در زندگی واقعی نیز با یکدیگر بودند

بدون شک برای بازیگران پیدا کردن شریک زندگی و معشوقه کار دشواری است. آن ها همیشه از خانه دور هستند و یا اینکه در ناکجا آباد در حال شلیک و درگیری می باشند، زمان کمی هم برای اینکه با مردم در ارتباط باشند، دارند. به علاوه، شهرتشان همیشه باعث می شود که افردا سودجو نیز به سویشان بیایند.

پس خیلی برایشان راحت تر است که معشوقه آنها نیز مثل خودشان بازیگر باشد.

نه تنها شریک زندگی آن ها می تواند یک بازیگر باشد، حتی بازیگری که دربرنامه همسر آن هاست در زندگی واقعی نیز می تواند همسر آن ها باشد. حال قصد داریم درمورد چند زوج بازیگر که معشوقه های واقعی و همکار هستند به صحبت بپردازیم. البته ما فقط به موارد رسمی اشاره می کنیم و به شایعات و گفتگو های بی محتوا کاری نداریم.

کیت هارینگتون ( Kit Harington ) و رز لزلی ( Rose Leslie )

این دو در " Game of Thrones" با یکدیگر همکاری داشتند و از سال 2012 تابحال در کنار یکدیگرند.

این دو مدتی بعد از اینکه رز به تیم بازیگران پیوست با یکدیگر تابحال رابطه داشته اند و سعی داشتند که این رابطه خصوصی باشد.

وقتی درباره رز از کیت سوال شد گفت:« این کشور زیباست، روشنایی های هلند خارق العاده است؛ فکر می کنم همین باعث شد که عاشق شوم.»

کتی هولمز ( Katie Holmes ) و جاشوآ جکسون ( Joshua Jackson )

این دو رابطه خود را از سال 1998 آغاز کردند و تا سال 2000 نیز با یکدیگر بودند. کتی و جاش بعد از نقش های مشترکشان در زندگی واقعی نیز با یکدیگر رابطه نزدیک برقرار کردند، این رابطه مربوط به فصل اول برنامه " Dawson's Creek" می شد.

قبل از اینکه کتی با تام کروز ازدواج کند در رسانه ها اعلام کرد که جاش اولین معشوقه اش بوده است. خودش نیز گفته است: « شاید بعدها نیز کس دیگری را ببینم و او نیز معشوقه ام شود، اما در مورد اولین رابطه ای که داشتم می توانم بگویم اینقدر جذاب بود که واقعا قابل گفتن و توصیف نیست.»

آدام برودلی ( Dawson's Creek ) و ریچل بیلسون ( Rachel Bilson )

رابطه این دو مربوط به سال 2003 و برنامه " Seth and Summer in The OC" می شود. آدام و برود از سال 2003 تا 2007 با یکدیگر بودند. این دو رابطه ی خود را اینقدر ادامه دادند تا زمانی که دیگر پایانش برای هردو آن ها پایانی غم انگیز و تلخ بود. هردو آن ها نیز بعدها با بازیگران دیگری ازدواج کردند. آدام با لیگتون میستر ( Leighton Meester ) و بیلسون نیز به مدت نه سال در کنار هایدن کریستنسن ( Hayden Christensen ) بود.

آنا پاکیوین ( Anna Paquin ) و استیفن مایر ( Stephen Moyer )

رابطه ی آنا و استیفن مربوط به " Sookie and Bill in True Blood" می شود. این دو رابطه ی خود را از سال 2007 آغاز کردند و در سال 2010 نیز با یکدیگر ازدواج کردند، تا کنون نیز در کنار یکدیگرند. به نظر می آید که رابطه ی این دو خیلی خوب است، هر دو خیلی زود بعد از قسمت اول سریال شروع به دیدار با یکدیگر کردند. سه سال بعد نیز با یکدیگر ازدواج کردند. الان نیز صاحب دو فرزند به نام چارلی و پوپی می باشند.

در سال 2015 با مایر درمورد آنا مصاحبه شد و او اینطور گفت:« ما یکدیگر را در تست بازیگری دیدیم. هردو مجرد بودیم و بعد سه ماه یکدیگر را ملاقات نکردیم. بعد از این سه ماه من آنا را دیدم که رنگ موهایش را تغییر داده و بلونده کرده بود که باور نکردنی بود.»

کیلی کوکو ( Kaley Cuoco ) و جانی گالکی ( Johnny Galecki )

جان و کیلی دو ستاره سریال مشهور " The Big Bang Theory" می باشند. رابطه شان از سال 2007 آغاز شد. دو سال بود که این دو با یکدیگر رابطه داشتند و کسی از این قضیه چیزی نمی دانست، این رابطه تا سال 2009 که دیگر به اتمام رسید به طول انجامید.

به گفته ی کوکو:« این رابطه خوب بود، ولی ما هیچ گاه درباره ی آن با کسی صحبت نکردیم و حتی یک بار هم با یکدیگر جایی نرفتیم. با اینکه رابطه در ابتدا خوب بود ولی بعد از مدتی متوجه شدیم که دیگر این رابطه کم کم برایمان غم انگیز می شود. چون آن طوری که میخواستیم نبود. پس باید کار را تمام می کردیم.»

ایان سامرهالدر ( Ian Somerhalder ) و نینا دیبرو ( Nina Dobrev )

ایان و نینا ستاره های سریال " The Vampire Diaries" می باشند. کارشان از سال 2009 آغاز شد و این دو رابطه ی خود را از سال 2010 آغاز کردند. حتی بعد از پایان این قضیه نینا به مدت دو سال در این برنامه ماند.

نینا درباره ی این رابطه گفته است:« قصد اصلی من ایجاد یک رابطه ی رمانتیک نبود، بلکه می خواستم که کارم کاملا حرفه ای باشد. حتی با اینکه خیلی وقت است که دیگر رابطه ما به اتمام رسیده است ولی هنوز بعضی اوقات به ایان فکر می کنم. شاید ما به این خاطر که هر چیزی بدی ممکن بود پیش بیاید یا اینکه فکر می کردیم رابطمان فقط یک دوستی است، دیگر به این کار ادامه ندادیم.»

الکسیز بلدل ( Alexis Bledel ) و میلو ونتیمیگلیا ( Milo Ventimiglia )

این دو کارشان را از سال 2001 در برنامه " Gilmore Girls" آغاز کردند و رابطه عاشقانه این دو نیز از سال 2002 تا سال 2006 ادامه یافت. البته شایعات زیادی بود که الکسیز با شخص دیگری به نام دین رابطه دارد، اما رابطه اش با میلو را بصورت جدی ادامه داد.

قبل از اینکه میلو برنامه را ترک کند، گفته بودند که حتی احتمال دارد با یکدیگر ازدواج کنند. بلدل هم چنین گفته است:« من همیشه فکر می کردم کسانی که بیش از دو سال با یکدیگر رابطه دارند رابطه شان جدا نشدنی می باشد. در کل این رابطه برای هردو ما لذت بخش بود، ولی خب چی می شد کرد دیگر تمام شد.»

الکسیز با بازیگر وینسنت کارتیزر ( Vincent Kartheiser ) ازدواج کرده است. در سال 2015 نیز صاحب یک فرزند شد.

جنیفر موریسون ( Jennifer Morrison ) و جسی اسپنسر ( Jesse Spencer )

این دو بازیگر در سریال " House" از سال 2004 تا 2010 کارشان را آغاز کردند. رابطه این دو نیز سه سال طول کشید. البته یکی از سر سخت ترین رابطه ها نیز بشمار می آمد. حتی در سال 2009 نیز تصمیم به ازدواج با یکدیگر گرفتند ولی برنامه ازدواجشان لغو شد.

اسپنسر هم اکنون با مایا گابریا ( Maya Gabeira ) و جنیفر نیز با بازیگر فرار از زندان آموری نولاسکو ( Amaury Nolasco ) ارتباط دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید