news-background
news-background

هر آمریکایی روزانه ۸ ساعت محتوا به صورت آنلاین می‌بیند

در گزارش جدید «وان‌پل» آمده است که مخاطبین آمریکایی به صورت میانگین چقدر برای دیدن محتوا به صورت آنلاین وقت صرف می‌کنند.

استریم ویدیو یا دیدن محتوا به صورت آنلاین بیش از همیشه در نزد مردمی که در خانه‌های‌شان قرنطینه شده‌اند محبوبیت یافته. براساس گزارش جدید «وان‌پول» (OnePoll)، هر فرد آمریکایی به صورت میانگین حدود هشت ساعت در روز برای دیدن محتوا به صورت آنلاین وقت می‌گذارد. در این تحقیق که برای اولین بار لس‌آنجلس تایمز آن را منتشر کرده آمده است که یک فرد آمریکایی معمولی به چهار سرویس استریمینگ دسترسی دارد، در حالی که ۳۸ درصد ادعا کرده‌اند که به پنج سرویس یا بیشتر وارد می‌شوند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه به رعایت فاصله‌گیری اجتماعی، تاکنون گزارش‌های بسیاری در مورد افزایش تقاضا برای دیدن فیلم و سریال به صورت آنلاین منتشر شده اما «وان‌پل» گزارش می‌دهد که یک آمریکایی به صورت میانگین یک سوم روزش را صرف دیدن محتوا می‌کند. در این گزارش ضمناً ذکر شده است که چهار یا پنج سرویس استریمینگ برای بسیاری از مخاطبین کافی نیست. حدود ۴۷ درصد افراد می‌گویند برای دیدن فیلم و سریال در کنار سرویس‌های اشتراکی، از پلتفرم‌های رایگان هم استفاده می‌کنند. در گزارش «وان‌پل» از سرویس‌های استریمینگ و سهم هر یک از آن‌ها نامی برده نشده اما گزارش‌های اخیر دیگر بر پیشتازی دیزنی+ و نت‌فلیکس دلالت داشتند.

پاندمی جهانی کرونا بر روی تولید و اکران بسیاری از عناوین سینمایی و تلویزیونی از جمله بلاک‌باسترهایی که قرار بود تابستان آینده روی پرده بروند یا از طریق پلتفرم‌های دیجیتال عرضه شوند تأثیرگذار بوده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

سرویس‌های استریمینگ برای دلگرم‌کردن مخاطبین اقداماتی انجام داده‌اند. اپل اخیراً دسترسی به بسیاری از سریال‌های اپل تی‌وی+ را رایگان کرد و اچ‌بی‌او بعضی از سریال‌های پربیننده‌ی خود مانند «سوپرانوها» (The Sopranos) و «شنود» (The Wire) و صدها ساعت محتوای دیگر را به رایگان در اختیار مخاطبین گذاشت. دیزنی+ نیز فیلم‌ «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» و «یخ‌زده ۲» را زودتر از موعد برای مشترکینش عرضه کرد.

سرویس جدید «کوئیبی» به تمام این موانع طبق اعلام قبلی اوایل آوریل آغاز به کار کرد، هرچند بسیاری از منتقدین این پلتفرم را که عناوینی در قالب کوتاه برای موبایل عرضه می‌کند مضحک و غیرضروری دانستند. سرویس اچ‌بی‌او مکس کمپانی وارنرمیدیا نیز قرار است در ماه می‌ راه‌اندازی شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید