news-background
news-background

«هری استایلز» در فیلم جدید «الیویا وایلد» جانشین «شایا لابوف» شد؛ اکشن One Way پروژه جدید «تراویس فیمل»

«هری استایلز» پس از آغاز بازیگری خود در فیلم «دانکرک» (دانلود فیلم Dunkirk با لینک مستقیم)، به پروژه‌ی سینمایی دیگری پیوست. او در فیلم تریلر «نگران نباش عزیزم» (Don't Worry Darling) به کارگردانی «الیویا وایلد» جانشین «شیا لابوف» می‌شود که به علت برنامه‌های فشرده‌اش فرصت بازی در این فیلم را از دست داده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

استایلز در این فیلم در کنار «فلورنس پیو» و «کریس پاین» جلوی دوربین خواهد رفت. وایلد نیز علاوه بر کارگردانی در یکی از نقش‌های مکمل بازی می‌کند. هرچند اطلاعات ناچیزی در مورد داستان فیلم درز کرده، اما «نگران نباش عزیزم» در دهه‌ی ۱۹۵۰ و درون یک جمعیت یوتوپیایی در کویر کالیفرنیا می‌گذرد. «کیتی سیلبرمن» فیلمنامه‌ی پروژه را به نگارش درمی‌آورد.

انتظار می‌رود فیلمبرداری این فیلم که یکی از اولویت‌های اول استودیوی نیو لاین است از پاییز آغاز شود. «کاترین هاردویک»، به همراه وایلد و سیلبرمن از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

وایلد به عنوان یکی از فیلمسازان نوظهور هالیوود قرار است پروژه‌ها‌ی جدیدی نیز برای استودیوهای مارول و سرچ‌لایت کارگردانی کند. اولین فیلم بلند او «بوک‌اسمارت» (دانلود فیلم Booksmart با لینک مستقیم) برنده‌ی جایزه‌ی بهترین فیلم «ایندی اسپریت» شد و تحسین بسیاری از منتقدین را برانگیخت. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«کولسن بیکر» یا «ماشین گان کلی» و «تراویس فیمل» ستاره‌ی سریال «وایکینگ‌ها» (دانلود سریال Vikings با لینک مستقیم) به فیلم اکشن و تریلر «یک طرفه» (One Way) به کارگردانی «اندرو بیرد» و نویسندگی «بن کانوی» پیوسته‌اند. فیلمبرداری این پروژه از ژانویه سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد و «های‌لند فیلم گروپ» آن را در بازار مجازی جشنواره‌ی فیلم تورنتو به خریداران بین‌المللی عرضه می‌کند.

داستان «یک طرفه» در مورد شخصیتی به نام «فردی» با بازی بیکر است که پس از سرقت از رئیس سابقش با کیفی پر از پول نقد و کوکائین پا به فرار می‌گذارد. او با جراحتی عمیق با اتوبوس عازم صحرای کالیفرنیا می‌شود در حالی که رئیسش رد پای او را دنبال می‌کنند.

«ماشین گان کلی» رپر به تازگی در فیلم اریجینال «خاک» (The Dirt) نت‌فلیکس بر اساس گروه هوی متال «ماتلی کرو» نقش «تامی لی» را بازی کرده است. دیگر پروژه‌های او شامل فیلم «نرو» (دانلود فیلم Nerve با لینک مستقیم) به همراه «اما رابرتس» و «پروژه‌ی قدرت» (دانلود فیلم Project Power با لینک مستقیم) نت‌فلیکس می‌شود. او قرار است در فیلم «مرا در رودخانه بشوی» (Wash Me In the River) نیز در مقابل «رابرت دنیرو» و «جان مالکوویچ» جلوی دوربین برود.

فیمل در حال حاضر سریال «گرگ پرورده» (دانلود سریال Raised by Wolves با لینک مستقیم) را در شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس روی ایر دارد. او قرار است در فیلم «منطقه ۴۱۴» (Zone 414) در مقابل «گای پیرس» و «ماتیلدا لاتز» بازی کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید