news-background
news-background

«هریسون فورد» در مصاحبه با «جیمی کیمل» ترامپ را حرامزاده خواند

«هریسون فورد» در مصاحبه‌ی تلویزیونی با «جیمی کیمل» رئیس جمهور آمریکا را «حرامزاده» خواند. کیمل دوشنبه شب گذشته در شوی «جیمی کیمل زنده!» (دانلود سریال Jimmy Kimmel Live! با لینک مستقیم) شبکه‌ی ABC با ستاره‌ی «جنگ ستارگان» و «ایندیانا جونز» در مورد فیلم جدیدش «ندای حیات وحش» (The Call of the Wild) گفتگو کرد.

کیمل در مورد عنوان فیلم شوخی می‌کند و با در دست گرفتن نسخه‌ای ساختگی از مجله‌ی «هالیوود ریپورتر» نقل قول‌های ترامپ در مورد فیلم را می‌خواند. ترامپ در واقع تماس تلفنی (Call) خود با اکراین را که به استیضاح او منجر شد «بهترین تماس تلفنی تاریخ» و «بی‌نقص‌ترین تماس تلفنی» خوانده بود.

فورد به شوخی می‌گوید: «این تنها کاری است که این حرامزاده برای من انجام داده.» این اولین بار نیست که فورد به رئیس جمهور می‌تازد. حدود یک سال قبل، فورد در «اجلاس دولت‌های جهان» در دوبی پیرامون مسئله‌ی تغییرات اقلیمی گفته بود: «در سراسر دنیا، رهبران از جمله رهبران کشور من برای حفظ حکومت علم را زیر سؤال می‌برند یا انکار می‌کنند. آن‌ها در طرف نادرست تاریخ ایستاده‌اند.» دوشنبه شب، فورد بار دیگر بر اهمیت علم که مردم را در تشخیص «اطلاعات واقعی از اطلاعات کاملاً مزخرف» یاری می‌رساند تأکید ورزید.

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فورد به تازگی آغاز فیلمبرداری «ایندیانا جونز ۵» را رسماً تأیید کرده و می‌گوید این فیلم گذشته‌ی شخصیت را بررسی می‌کند. او در کنفرانس مطبوعاتی «ندای حیات وحش» می‌گوید: «داستان فیلم را با شما به اشتراک نخواهم گذاشت زیرا ایده‌ی جالبی به نظر نمی‌رسد اما پیشرفت‌هایی را در زندگی و روابط او خواهیم دید. می‌بینیم که بخش‌هایی از گذشته‌ی او توضیح داده می‌شود. فیلمنامه‌ی بسیار خوبی است.»

فورد توضیح می‌دهد: «بازگشت به این شخصیت‌ها همیشه خوشایند است. وقتی فرصتی دست می‌دهد تا قسمت دیگری بسازیم به این علت است که مردم از دیدن آن‌ها لذت می‌برند. خود را متعهد می‌دانم که از جاه‌طلبی سازندگان مانند روزهای ابتدایی اطمینان حاصل کنم.»

«ندای حیات وحش» در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ (۲ اسفند ماه ۱۳۹۸) در آمریکا اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ۲۱:۵۱

خوش پس چیه?

نمایش اسپویل
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۹:۲۶

باید ایشون بگه تا بعضیا باورشون بشه

نمایش اسپویل