news-background
news-background

هدیه «متیو پری» به «لیزا کودرو» پس از پایان سریال Friends چه بود؟

«لیزا کودرو» فاش کرد که هم‌بازی‌اش «متیو پری» در سریال «دوستان» (دانلود سریال Friends با لینک مستقیم) ظرف کلوچه‌ سریال را به او هدیه داده است. کودرو که در «دوستان» نقش «فیبی بوفی» را بازی می‌کرد، در مصاحبه با «جیمی کیمل» گفت که ظرف کلوچه‌ی آپارتمان مانیکا با بازی «کورتنی کاکس» و ریچل با بازی «جنیفر انیستون» را به عنوان هدیه از طرف پری دریافت کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کودرو ۵۶ ساله می‌گوید: «چند سال پیش از پایان سریال در حال فیلمبرداری یک صحنه بودیم و دیالوگ من این بود: «وای! باید بروم. دیرم شده، بهتر است بروم.»» کودرو در آن زمان ساعت به دست نداشت و ظرف کلوچه را با ساعت اشتباه گرفت.

کودرو می‌گوید:‌ «همان‌طور که این جملات را می‌گفتم با خود فکر کردم: «چه خوب یک ساعت آنجاست.» به آن اشاره کردم و گفتم: «ببینید ساعت چند شده. باید بروم.» در حین فیلمبرداری متیو گفت: «وقتی گفتی ببینید ساعت چند شده به ظرف کلوچه نگاه می‌کردی؟»»

کودرو می‌گوید پس از پایان سریال در سال ۲۰۰۴، پری که نقش «چندلر بینگ» را بازی کرده، آن ظرف را به عنوان یادگاری به او داده است: «فکر می‌کنم اولین چیزی که پرسیدیم این بود: «خیلی زیباست – [برای هدیه دادنش] اجازه گرفته‌ای؟ برای این می‌پرسم که اتوموبیل من را هر شب پیش از آنکه بروم بازرسی می‌کنند.»

کودرو هفته‌ی گذشته به انتقادات علیه سریال واکنش نشان داد. در سال‌های اخیر «دوستان» به ضد-هم‌جنس‌گرایی و تبعیض جنسیتی و عدم استفاده از بازیگران غیر-سفیدپوست متهم شده است. او در مصاحبه با «ساندی تایمز» در مورد اینکه اگر سریال امروز روی ایر می‌رفت با چه واکنشی مواجه می‌شد گفت: «کاملاً متفاوت می‌شد. بدون تردید تمامی بازیگران آن سفیدپوست نمی‌بودند. نمی‌دانم جز این چه تفاوت‌هایی می‌توانست داشته باشد، اما به نظر من باید به عنوان یک اثر تاریخی به آن نگاه کرد نه اینکه اشکالاتش را جست.» دانلود فیلم با لینک مستقیم.

سریال «نیروی فضایی» (دانلود سریال Space Force با لینک مستقیم) نت‌فلیکس با بازی کودرو و «استیو کارل» جمعه آینده پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ تیر ۱۳۹۹ ۰۳:۴۰

این هم نقد های پوچ و بی اساس که از روی کمبود های بچگانه و عقده های بی منطق که همیشه به آثار بزرگ وارد میشه خوشحالم که سریال امروز تولید نشد چون احتمالا فیبی سیاه پوست میشد چندلر و جویی گی میشدن و باهم بودن مسائل سیاسی و تکه پرانی های بسیاری به ترامپ در سریال موج میزد احتمالا یکی از شخصیت هاروهم ترنس میکردن که محض اطمینان خدایی نکرده یه وقت به ترنس ها بر نخوره و از ترس متهم نشدن به ضد فمنیست ضد سیاه پوست نژاد پرست و این قبیل نقد های احمقانه ارزش هنری سریال نابود میشد و سریاد به مضحک ترین شکل ممکن ساخته میشد یه چیزی مثل سریالای ایرانی امروز که حتما باید در سریال همیشه یک آخوند که بزرگ و راهنمای شخصیت خوباس باشه یه پلیس ریش سفید که نشون بده نیروی قضایی ایران هیچ مشکلی نداره و هیچ فسادی درش نیست و یک دختر چادری از یک خانواده مذهبی بعنوانی اینکه پاکدامنی و درستکاری به چادر سیاهه و چند جوان ارازل اوباش با تیپ هیپ هاپی و تتو هایی رو دستاشون که نشون بده آزادی جرمه و چیزی که ما به اسم آزادی و استقلال باورش داریم فقط مخصوص ارازل و اوباش بی خانواده هست چقد حیفم میاد شخصیت های بزرگی که تو هالیوود هستن هیچکدوم تا حالا جرعت شکستن این هنجار احمقانه رو ندارن و انقد بزدل هستن که از ترس متهم نشدن به ارزش های بی منطقی که منتقدین ساختن ارزش هنریشونو میفروشن و بدون خواسته واقعیشون باید حتما خصوصیاتی مانند سیاه پوست بودن فمنیست بودن همجنس گرا بودن و... رو در هنرشون جا بندازن البته نمیگم همه این کارو میکنن خیلیا هم از این اصول احمقانه پیروی نمیکنن اما متاسفانه من کسی رو ندیدم به این اصول غلط اعتراض کنه و هنجار شکنی کنه

نمایش اسپویل