news-background
news-background

«هانس زیمر» موسیقی «واندر وومن ۲» را می‌سازد

«هانس زیمر» آهنگسار بزرگ آثار سینمایی به پروژه «واندر وومن ۲» ملحق شد. «روپرت گرگسون-ویلیامز» آهنگسازی قسمت اول «واند وومن» را برعهده داشت. تم ورود «واندر وومن»‌ به فیلم «بتمن دربرار سوپرمن» با ساز ویلنسل الکتریک را زیمر ساخته بود، بنابراین این آهنگساز با این شخصیت سینمایی بیگانه نیست و عنوان ابرقهرمانی دیگری را به کارنامه خود خواهد افزود.

خبر پیوستن این آهنگساز پرمشغله به «واندر وومن ۱۹۸۴» توسط وبسایت رسمی زیمر تأیید شده است. زیمر آهنگ «واندر وومن» در فیلم «بتمن دربرابر سوپرمن» را با همکاری «تینا گوئو» نوازنده ویلنسل توسعه داده بود. علت جدایی گرگسون-ویلیامز از دنباله «واندر وومن» مشخص نیست اما می‌تواند به برنامه فشرده این آهنگساز مرتبط باشد، یا شاید تهیه‌کنندگان فیلم زیمر را برای دنباله فیلم مناسب‌تر یافته‌اند.

زیمر درباره موسیقی متن فیلم «بتمن دربرابر سوپرمن» گفته بود، «چیزی که در مورد فیلم‌های ابرقهرمانی از دیرباز مرا آزار می‌داد این بود که این آثار به شدت مردانه بودند. من دوست داشتم موسیقی واندر وومن بیشتر زنانه و مانند افسانه بنشی پیام‌آور مرگ باشد، چیزی که تاکنون شنیده نشده باشد. این بود که دوست من تینا که نوازنده ویلنسل بی‌نظیری است، اساساً نماینده آن شخصیت بود، زیرا به محض اینکه ویلنسل را به دست می‌گرفت، آن زن جوان مؤدب و مهربان و بامحبت، به پرنسس دایانای سلحشور بدل می‌شد.»

زیمر تاکنون موسیقی متن فیلم‌های ابرقهرمانی «بتمن می‌آغازد»، «شوالیه تاریکی» (با همکاری جیمز نیوتون هاوارد)، «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد»، «مرد پولادین»، «مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲» را ساخته و در آینده «مردان-ایکس» را می‌سازد. وی اخیراً آهنگسازی «دانکرک»، «بلید رانر ۲۰۴۹» و فیلم اکران نشده «بیوه‌ها» به کارگردانی «استیو مک‌کوئین» را هم برعهده داشته است.

«گل گدوت» و «کریس پاین» هر دو نقش‌های قبلی خود در قسمت اول فیلم را تکرار می‌کنند و «کریستن ویگ»، «پدرو پاسکال» چهره‌های جدید این فیلم هستند. «واندر وومن ۱۹۸۴» در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ شهریور ۱۳۹۷ ۲۳:۵۱

دیوونه آهنگاشم،اصن آدمو می بره تو رویا،می شه با آهنگاش یه داستان جدید رو تصور کرد. زنده باد هانس زیمر

نمایش اسپویل
۲ شهریور ۱۳۹۷ ۲۲:۳۹

چقدر خاطره با این پدر سوخته دارم از بازی هایی که آهنگشون داده تا فیلم هاش عاشقتم دهن سرویس

نمایش اسپویل