news-background
news-background

«هانس زیمر» برای ساخت موسیقی متن Dune «همه را دیوانه می‌کند»

«هانس زیمر» آهنگساز کهنه‌کار برای فیلم پرستاره‌ی «تل‌ماسه» (دانلود فیلم Dune با لینک مستقیم) به کارگردانی «دنی ویلنوو» به هنر تجربی روی آورده تا جایی که به نظر مردم را ناراضی خواهد کرد. زیمر در مصاحبه با ورایتی از پروژه‌هایی می‌گوید که در حال آهنگسازی برای آن‌هاست. این پروژه‌ها شامل «وقتی برای مردن نیست» (دانلود فیلم No Time to Die با لینک مستقیم) از چندگانه‌ی «جیمز باند» و فیلم علمی-تخیلی و حماسی ویلنوو می‌شود. او در حال حاضر برای هفت فیلم مختلف که امسال عرضه خواهند شد آهنگسازی کرده است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

هرچند زیمر حرف‌های خوشایندی در مورد تجربه‌ی کار بر روی چندگانه‌ی «جیمز باند» و دنباله‌ی «تاپ گان: ماوریک» (دانلود فیلم Top Gun: Maverick با لینک مستقیم) با بازی «تام کروز» می‌زند، اما بیش از همه برای آهنگسازی فیلم «تل‌ماسه» هیجان‌زده است. آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

زیمر می‌گوید: «در حال حاضر مشغول خلق صداها هستم. ایده‌هایی دارم و هر روز چنین است. در حال تجربه کردن هستم و نمی‌دانم که آیا [این اصوات] به فیلم راه پیدا می‌کنند یا نه. اما خود را به‌شدت وقف آن کرده‌ایم، و می‌کوشیم کاری متفاوت بسازیم، کاری قوی و قابل‌احترام، و به کتاب وفادار بمانیم... بعضی از آن‌ها فاجعه از آب در خواهند آمد. اما پایبند این پروژه‌ام. تعهد کامل. با گفتن اینکه وقت بیشتری نیاز دارم دیگران را می‌رنجانم. مثل همیشه... همه را با «تل‌ماسه» دیوانه کرده‌ام زیرا پر از ایده‌ام. از این گذشته فیلم دنی است، می‌دانید؟ او اجازه می‌دهد بخشی از این دنیا باشم. کاملاً و سراسر الهام‌بخش است، و با افراد فوق‌العاده‌ای کار می‌کنم – واژه‌ی «کار» را رها کنید، با افراد فوق‌العاده‌ای تفریح می‌کنم.»

در فیلم «تل‌ماسه» که از رمان علمی-تخیلی «فرانک هربرت» اقتباس شده، ستارگانی چون «تیموتی شلمی»، «جاش برولین»، «ربکا فرگوسن»، «جیسون موموآ»، «خاویر باردم» و بسیاری دیگر نقش‌آفرینی کرده‌اند. ویلنوو در نظر دارد که این اقتباس را در قالب دو فیلم بسازد. قسمت اول «تل‌ماسه» ۱۷ دسامبر آینده (۲۷ آذر ماه ۱۳۹۹) اکران خواهد شد، اما هفته‌ی گذشته گزارش شد که کارگردان برای فیلمبرداری چند صحنه‌ی دیگر دوباره به اروپا می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۲۴

استاد هانس زیمر همیشه من رو شگفت زده کرده و یقین دارم که باز هم همینطور میشه نابفه ی موسیقی

نمایش اسپویل