news-background
news-background

«هالی بیلی» خواننده‌ سیاهپوست در The Little Mermaid نقش پری دریایی را بازی می‌کند

خواننده‌ی آراندبی سیاهپوست «کلوئی اکس هالی» برای بازی در بازسازی لایو اکشن جدید دیزنی انتخاب شد.

دیزنی شب گذشته اعلام کرد که «هالی بیلی» در بازسازی لایو اکشن «پری دریایی کوچولو» (The Little Mermaid) نقش «آریل» را ایفا می‌کند. بیلی یکی از دو عضو گروه موسیقی «کلوئی اکس هالی» است که در سال ۲۰۱۵ شکل گرفت. این اولین فیلم بلند بیلی خواهد بود.

او به دیگر بازیگران فیلم از جمله «جیکوب ترمبلی» و «آکوافینا» می‌پیوندد. اوایل هفته نیز گزارش شده بود که «ملیسا مک‌کارتی» نقش «ارسلا» شخصیت شرور قصه را ایفا خواهد کرد.

انیمیشن کلاسیکی که براساس داستان «هانس کریستین اندرسون» ساخته شد، ماجرای یک پری دریایی مو قرمز را روایت می‌کرد که آرزو داشت با انسان‌ها زندگی کند. «آلن منکن» موسیقی آن فیلم را ساخت و با دو ترانه‌ی «زیر دریا» و «بخشی از دنیای تو» و «دختر را ببوس» برنده‌ی اسکار شد.

نسخه‌ی لایو اکشن همچنان مراحل پیش تولید را سپری می‌کند اما دیزنی «راب مارشال» کارگردان «مری پاپینز بازمی‌گردد» را برای ساختن فیلم و «لین مانوئل میراندا» را برای ساخت موسیقی‌های جدید انتخاب کرده است. نگارش فیلمنامه نیز به «دیوید مگی» سپرده شده و «الیسون ارلیکمن» و «جسیکا ویرچو» بر آن نظارت می‌کنند.

پیش از این گزارش شده بود که استودیو قصد دارد بازیگران معاصر را انتخاب کند و در عین حال به انیمیشن کلاسیک وفادار بماند. دیزنی آماده‌ی اکران بازسازی لایو اکشن یکی دیگر از انیمیشن‌های کلاسیک خود می‌شود. «شیر شاه»‌ به کارگردانی «جان فاورو» و صداپیشگی «بیانسه»، «دونالد گلاور»، و بسیاری دیگر ۱۸ جولای اکران خواهد شد.

«کلوئی اکس هالی» با کاور ترانه‌های بیانسه در یوتیوب به شهرت رسید. هالی و خواهرش در این گروه سپس با «پارکوود اینترتینمنت» قرارداد بستند و در تور «لیموناد» پیش از «بیانسه» روی صحنه رفتند. این دو در سریال سیتکام (Grown-ish) شبکه‌ی ABC هم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ۲۱:۱۸

به جای بازسازی کردن یه چندتا ایده جدید بزارید چیزه تازه درست کنید.

نمایش اسپویل
۱۴ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۰۴

حال آدم به هم میزنن با این مسخره بازیا اگه قراره انیمیشن قدیمی بازسازی کنید باید بهش وفادار بمونین، این وفادار بودن نیست این تبعیض نژادیه که نقش یه شخصیت سفید پوست به یه سیاه پوست بدن از دیزنی متنفرم که با سیاست های فوق مسخرش هالیوود به گند کشیده

نمایش اسپویل
۱۴ تیر ۱۳۹۸ ۰۸:۰۹

خب این الان نژادپرستی نیستش که دارن نقش یک سفید پوست رو میدن به یه سیاه فقط کم مونده دیگه سفید پوست بودن تو فیلما جرم بشه

نمایش اسپویل
۱۴ تیر ۱۳۹۸ ۰۰:۰۶

چرا باید پس وند،پیش وند (سیاه پوست)... به یه عنوان فیلم یا سریال اضافه کرد؟ این کار اگر هم نژاد پرستی نباشه . تبعیض که هست.

نمایش اسپویل
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ۲۱:۱۳

تبعیض چی؟! باید بگی سیاه پوسته چون مهمه برای متن خبر، نقش مو قرمز دانمارکی جابجا شده با یه سیاه پوست امریکایی که این خود خبره!

نمایش اسپویل
۱۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۴۸

چرا نوشتین خواننده سیاهپوست ؟؟؟ : / تحریف ذهن ب این که همه فیلما و سریالا دارن به قضیه ضد نژادپرستی میپردازن؟؟؟ یا این که ... ! به هر حال ب نظر من تیتر نژادپرستانه ای بود !

نمایش اسپویل
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ۲۱:۱۷

این تیتر خبریه بازیگر سیاه پوست جای نقش مو قرمز میگیره! اگه برعکس بود میزدند بازیگر سفید پوست برای فلان نقش (که میدونیم سفید نبوده) انتخاب شده.

نمایش اسپویل
۱۴ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۲۵

معنی کلمه لایو-اکشن دقیقا همینه دوست عزیز ایشون قراره به جای نقش آریل توی فیلمی که از روی این انیمیشن ساخته میشه بازی کنه

نمایش اسپویل
۱۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۷:۱۷

کاملا موافقم باز اگه بازسازی فیلم جوری بود که قرار بود تو نقش پری دریایی بازی کنه یه چیزی ولی این فقط میخواد صداپیشگی کنه

نمایش اسپویل