news-background
news-background

هالیوود وداع ترامپ با کاخ سفید را جشن گرفت؛ «مارک رافلو»: دوران ریاست جمهوری از روی توالت طلایی تمام شد»؛ حمله تند «سث روگن» به «تد کروز» سناتور آمریکایی

رافلو پس از آنکه ترامپ کاخ سفید را ترک کرد نوشت: «دوران ریاست جمهوی از روی توالت طلایی تمام شد.»

 

به دنبال پرواز «دونالد ترامپ» بر فراز کاخ سفید برای آخرین بار، هالیوود در شبکه‌های اجتماعی پایان دوران او را جشن گرفت. «مارک رافلو» یکی از بازیگران منتقد ترامپ بود که در توییتر برای هفت میلیون دنبال‌کننده‌اش نوشت: «دوران ریاست جمهوری از روی توالت طلایی تمام شد!» او در ادامه به مخاطبینش وعده داد که آینده‌ای بهتر در پیش است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

رافلو می‌نویسد: «بالأخره رفت. کابوس پریشان به انتها رسید. مشتی جنایت‌کار نخبه شبانه توسط ترامپ عفو شدند. دوران ریاست جمهوری از روی توالت طلایی تمام شد. مدفوع مدفوع است مهم نیست کجا می‌افتد. رو به راه خواهیم شد. ویرانه‌ها بازسازی خواهند شد، از زخم‌ها شخصیت و شفقت می‌روید، از تفرقه شفافیت پدید می‌آید، از نومیدی خرد و از ضایعه اجتماع.»

«جیم کری» نیز با ارجاع به «جادوگر از» (The Wizzard of Oz) کارتونی دیگر به اشتراک گذاشته و می‌نویسد: «دینگ دانگ جادوگر مرده است»

«جان کیوسک» دیگر منتقد ترامپ می‌نویسد: «ترامپ دروغ‌گو می‌رود تا در افق محو شود. وانمود می‌کند که سخت کار کرده – به جای اینکه به دروغ‌هایش اعتراف کند – به شکل همان جنایت‌کاری که بود رفت – پرواز کن و دور شو جنایت‌کار.»

«مایکل مور» مستندساز نیز در توییت دیگری نوشته بود «کار ما هنوز با ترامپ تمام نشده» و او باید تقاص اعمالش را بپردازد.

در همین حین «سث روگن» کمدین به تندی از «تد کروز» سناتور آمریکایی که در شبکه‌ی اجتماعی از پیوستن مجدد «جو بایدن» به «پیمان پاریس» انتقاد کرده بود حمله کرد. کروز در توییتر نوشته بود که این توافق تأثیر ناچیزی در مهار گرمایش زمین دارد و «به معیشت آمریکایی‌ها لطمه می‌زند.»

روگن در واکنش به اظهارات کروز می‌نویسد:‌ «خفه شو فاشیست.» کروز در پاسخ به این انتقاد روگن می‌گوید: «واکنش زیبا، متمدنانه، و فاضلانه‌ای بود. اگر یک سلبریتی ثروتمند و خشمگین هالیوودی باشی، حزب دمکرات‌های امروز مناسب شماست. اگر از طبقه‌ی کارگر باشی، اگر عضو اتحادیه باشی، اگر در بخش انرژی یا تولید کار کنی... نه چندان.»

روگن دوباره به کروز واکنش نشان داد و نوشت: «بر بمیر فاشیست. برو سفیدپوستان نژادپرست را دوباره به شورش دعوت کن دلقک لعنتی... اگر یک سفیدپوست فاشیست و نژادپرست باشی که وقتی یک نفر همسرت را زشت بنامد ناراحت نمی‌شوی، تد کروز دقیقاً نماینده‌ای است که مناسب شماست. در ضمن من عضو چهار اتحادیه‌ام.»

«پاتریشا آرکت» برنده‌ی اسکار نیز به انتقاد کروز از پیوستن مجدد به «پیمان پاریس» واکنش نشان داده و مقاله‌ای در مورد تغییرات اقلیمی به اشتراک گذاشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید