news-background
news-background

«هاروی واینستین» در زندان به کرونا مبتلا شد

«هاروی واینستین» تهیه‌کننده‌ی بدنام هالیوود در حالی که به جرم تجاوز و آزار جنسی در زندان به سر می‌برد، به ویروس کرونا مبتلا شده است. روزنامه‌های محلی گزارش می‌دهند که واینستین ۶۸ ساله در حال حاضر در غرب نیویورک قرنطینه شده است.

مقامات می‌گویند واینستین یکی از دو فرد ساکن زندان «اری کانتی» است که نتیجه‌ی آزمایش کرونایش مثبت می‌شود. پیش‌تر گزارش شده بود که دو فرد در این زندان «ونده» به کروناویروس مبتلا شده‌اند اما نامی از آن‌ها برده نشده بود. «جودا انگلمایر» سخنگوی واینستین در مورد قرنطینه‌ی تهیه‌کننده‌ی «قصه‌ی عامه‌پسند» (Pulp Fiction) می‌گوید: «تیم ما... تاکنون چیزی در این باره نشنیده است.»

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

واینستین در طول محاکمه‌ی چهار-هفته‌ای خود در منهتن، دادستانان به این نتیجه رسیدند که او در صنعت سرگرمی از قدرت و نفوذش سوء استفاده و در طول بیش از سه دهه چندین زن را در ابتدای فعالیت‌های هنری‌شان قربانی کرده است. او در ماه فوریه در مورد اتهامات تجاوز جنسی درجه اول و آزار جنسی مجرم شناخته و به بیست و سه سال زندان محکوم شد.

او بلافاصله پس از اعلام حکم به جای «رایکرز آیلند» به بیمارستان منتقل شد. او پیش از اینکه در ۱۱ مارس به زندان برود، جراحی کمر ناموفقی پشت سر گذاشته بود. در «رایکرز آیلند» تاکنون ۲۱ نفر به ویروس کووید-۱۹ مبتلا شده اند. واینستین قرار بود دست کم هشت هفته در ونده بماند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید