news-background
news-background

«نیک کوردرو» بازیگر سرشناس برادوی در سن ۴۱ سالگی درگذشت

«نیک کوردرو» بازیگر محبوب تئاتر کلاسیک که نقش‌های بسیاری در برادوی بازی کرده بود شب گذشته در بیمارستانی در لس‌آنجلس پس از نبردی طولانی با بیماری کووید-۱۹ در سن ۴۱ سالگی درگذشت. «آماندا کلوتز» همسر این بازیگر فوت او را در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد. این زوج پسری یک ساله به نام «الویس» دارند. آن‌ها سال گذشته از نیویورک به لس‌آنجلس نقل مکان کردند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کلوتز در پست خود نوشت: «همسر عزیز من امروز صبح درگذشت. در لحظات آخر او با دوستان و خانواده خود بود که برایش آواز می‌خواندند و دعا می‌کردند در حالی که روحش به آرامی زمین را ترک کرد.»

کوردرو سه ماه با ویروس کرونا دست و پنجه نرم کرد. او در این مدت توسط پزشکان در کما بود و پای راست خود را نیز از دست داد. کلوتز به صورت روزانه در این مدت وضعیت او را گزارش می‌کرد و امیدوار بودند با پیوند ریه نجات پیدا کند. در این مدت کلوتز روزانه آهنگی که نیک نوشته بود به نام «زندگی خودت را بکن» (Live Your Life)  را برای تشویق دیگران به زندگی اجرا می‌کرد. بسیاری از طرفداران او نیز با هشتگ #بیدارشونیک در اینستاگرام حمایت خود را از او نشان می‌دادند.

کوردرو بار اول در سال ۲۰۱۲ با نمایش «انتقام جوی سمی» (The Toxic Avenger) و «راک دوران» (Rock of Ages) پا به صحنه تئاتر گذاشت اما در سال ۲۰۱۴ با بازی در نمایش موزیکال «گلوله‌هایی بر فراز برادوی» (Bullets Over Broadway) که اقتباسی از فیلم‌ «وودی آلن» به همین نام بود به شهرت رسید. وی برای بازی در این تئاتر نامزد جایزه تونی شد و جایزه دراما دسک را به دست آورد. کوردرو سپس نقش همسری خشمگین در «خدمتکار» (Waitress) و عضو مافیا را در «قصه برانکس» (A Bronx Tale) بازی کرد و موفق به کسب یک جایزه دراما دسک دیگر شد.

«نیکولاس ادواردو آلبرتو کوردرو» در ۱۷ سپتامبر ۱۹۷۸ در شهر همیلتون ایالت انتاریو کانادا متولد شد. پدر و مادر او هر دو معلم بودند. او از کودکی به تئاتر علاقه داشت و در تئاترهای مدرسه بازی می‌کرد. او سپس به دانشگاهی در تورنتو رفت تا درس بازیگری بخواند اما پس از مدتی انصراف داد. او در طول دوران حرفه‌ای خود به عنوان  مهمان در برنامه‌های مختلفی شرکت کرده بود و در سریال‌های «خون‌های آبی» (دانلود سریال Blue Bloods با لینک مستقیم) و «نظم و قانون» (دانلود سریال Law & Order با لینک مستقیم) حضور پیدا کرد. وی همچنین در چندین فیلم سینمایی از جمله «مد روز» (دانلود فیلم Going in Style با لینک مستقیم) نیز نقش آفرینی کرده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید