news-background
news-background

«نیک کانن» پس از عذرخواهی به خاطر اظهارات یهودستیزانه مجری Masked Singer باقی ماند

«نیک کانن» همچنان به عنوان مجری در مسابقه‌ی «مجری نقاب‌دار» (دانلود سریال The Masked Singer  با لینک مستقیم) شبکه‌ی فاکس به فعالیت ادامه می‌دهد. او به خاطر اظهارات جنجالی‌اش در پادکست خود عذرخواهی کرد و گفت از واژه‌هایی که به زبان آورده احساس شرمساری می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در بخشی از بیانیه‌ی شبکه‌ی فاکس آمده است: «وقتی از مصاحبه‌ی «نیک کانن» با «ریچارد گریفین» در یوتیوب آگاه شدیم، فوراً با نیک وارد گفتگو شدیم. او به روشنی می‌گوید پشیمان است و اینکه آن اظهارات نادرست و نتیجه‌ی درک و فهم ناکافی بوده است و به شکل ناخواسته موجب ترویج نفرت شده است.»

کمپانی ویاکام‌سی‌بی‌اس نیز سه‌شنبه شب اعلام کرده بود که به خاطر اظهارات «یهودستیزانه» کانن همکاری با او را قطع می‌کند. کانن صبح چهارشنبه ۱۵ ژوئن مجبور به عذرخواهی شد و خواستار مالکیت کامل برند «وایلد ان اوت» (دانلود سریال Wild 'N Out با لینک مستقیم) شد.

کانن چهارشنبه شب نیز در صفحه‌ی توئیترش پیش از انتشار بیانیه‌ی فاکس عذرخواهی کرد: «ابتدا و در درجه‌ی اول از برادران و خواهران یهودی‌ام به خاطر واژه‌های نفرت‌آمیز و تفرقه‌آمیزی که در مصاحبه با «ریچارد گریفین» از دهانم بیرون آمد عمیقاً و خالصانه عذرخواهی می‌کنم. این اظهارات نادرست‌ترین کلیشه‌ها را در مورد ملتی پرافتخار و شکوهمند تأیید می‌کردند و من احساس شرمساری می‌کنم از خامی و جهالت این اظهارات. آن ویدیو در حال حاضر حذف شده است.»

کانن اضافه می‌کند: «می‌خواهم از خاخام‌ها و رهبران مذهبی قدردانی کنم که به جای ملامت، به روشن شدن مسئله برای من کمک کردند. می‌خواهم به دوستان جدید و قدیمی یهودی‌ام اطمینان دهم که این آغار راه آموزش من است...»

کانن پیش‌تر در مصاحبه با «فست کمپانی» گفته بود: «به نظر من عذرخواهی بی‌معناست. آیا می‌خواهید مرا مجبور کنید که واژه‌های «معذرت می‌خواهم» را به زبان آورم؟ آیا می‌خواهید مرا مجبور به تعظیم کردن کنید، زیرا این همان منطقی است که ما می‌خواهیم از آن دوری کنیم. چیزی که ما نیازمند آنیم التیام است. گفتگو است. اظهارات مرا اصلاح کنید… وقتی که واقعاً بدانم چه اشتباهی مرتکب شده یا چرا به کسی توهین کرده‌ام، آنگاه رشد اتفاق افتاده است.»

فصل سوم «خواننده‌ی نقاب‌دار» ۲۰ می به پایان رسیده و سفارش ساخت فصل چهارم را دریافت کرده است. داوران این مسابقه «کن جونگ»، «جنی مک‌کارتی»، «رابین تیک» و «نیکل شرزینگر» خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید