news-background
news-background

نیکول کیدمن: واکنش‌های منفی باعث بخواهم از بازی در فیلم Being the Ricardos کناره‌گیری کنم

کیدمن می‌گوید در واکنش به افزایش انتقادات از انتخاب شدنش برای نقش «لوسیل بال» قصد کناره‌گیری داشته است.

 

«نیکول کیدمن» در مصاحبه با برنامه «زنده با کلی و رایان‌» (Live With Kelly and Ryan) فاش می‌کند که واکنش‌های منفی به انتخابش برای نقش «لوسیل بال» در فیلم «ریکاردو بودن» (Being the Ricardos) تا مرز جدایی از پروژه پیش رفته است.

کیدمن می‌گوید: «در ابتدا [نگران] نبودم. در ابتدا فکر می‌کردم که آرون سورکین این فیلمنامه را نوشته و تو از خواندنش لذت برده‌ای. اما به مردم می‌گویم: «اگر این فیلمنامه به دستتان رسید، بخوانیدش، چون متنی خواندنی است.» به خوبی یک رمان عالی است.»

اما کیدمن اضافه می‌کند:‌ «وقتی با واقعیت بازی در نقش او مواجه شدم، فکر کردم: «به چه چیزی پاسخ مثبت داده‌ام؟» در پاسخ به این سؤال گفتم: «وای نه، انتخاب درستی نیستم. همه فکر می‌کنند انتخاب درستی نیستم، پس از این نقش کناره‌گیری خواهم کرد.»»

نهایتاً، گروه تولید با جدایی کیدمن مخالفت می‌کند: «تاد بلک تهیه‌کننده و آرون سورکین می‌گفتند: «مطلقاً ممکن نیست.» در استرالیا بودم و آن‌ها جواب می‌دادند که «نه.» و خدا را شکر، چون پس از آن راضی بودم چون عاشق این شخصیت شدم.»

سورکین برای نقش «لوسیل بال» بازیگری می‌خواست که در اجرای دراماتیک مهارت داشته باشد نه تقلید محض. سورکین پیش‌تر به «هالیوود ریپورتر» گفته بود: « این فیلم را در حین کووید ساختیم، و یعنی وقتی نیکول و خاویر و سایرین را در پلتفرم «زوم» ملاقات کردیم، تأکید کردم که به دنبال بازیگری نیستم که ظاهر و صدای این شخصیت‌ها را تقلید کند. وقتی به اولین جلسه تمرین نزدیک شدیم، هر روز برای آن‌ها پیام می‌فرستادم: «فقط نقش شخصیت‌هایی را بازی کنید که در متن آمده.» می‌دانم که نیکول مدتی روی صدای لوسی کار کرده اما می‌خواستم از این بابت آسوده‌خاطرش کنم.»

«ریکاردو بودن» ۱۰ دسامبر به صورت محدود در سالن‌های سینما اکران خواهد شد و از ۲۱ دسامبر در اختیار مشترکین آمازون پرایم ویدیو قرار می‌گیرد.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید