news-background
news-background

نیکل کیدمن در فصل دوم "Top Of The Lake" حضور خواهد داشت

اخیرا پچ پج هایی از گوشه و کنار مبنی بر پیوستن نیکل کیدمن به کارگردان فیلم "Portrait Of A Lady" ،جین کمپیون  در سریال درام "Top Of The Lake" که پیش از این ستاره ان الیزابت ماس بوده است ،به گوش میرسد.اکنون خبر رسمی مبنی بر صحت این گفته ها منتشر شده است و بله کیدمن قرار است در فصل جدید با نام "Top Of The Lake: China Girl" حضور داشته باشد.

و اگر کیدمن از به تنهایی شما را برای دیدن فصل دوم قانع نمیکند بهتر است بدانید که "گوئندولین کریستی" بازیگر سریال بازی تاج و تخت نیز قرار است در یک نقش اصلی در فصل دوم حضور پیدا کند.

068-rt

ماس نقش کاراگاه رابین گریفین را ایفا میکند که در فصل اول درحال بررسی پرونده ناپدید شدن یک دختر 12 ساله باردار بود.داستان جدید (فصل دوم) ظاهرا 4 سال بعد اتفاق می افتد،او در حال کار بر روی پرونده یک جسد ناشناس است که در سواحل سیدنی پیدا شده است. این سریال هنوز برای اکران کار دارد؛فصل اول این سریال در سال 2013 منتشر شد؛اما برای فصل دوم کمپیون و همکارش جرالد لی عجله ای ندارند و بهتر میدانند اول تمام نقاط کور و خالی داستان را با بهترین ها مانند کیدمن پر کنند.این سریال احتمالا مثل قبل بر روی شبکه بی بی سی در امریکا و سوندنس تی وی در اروپا پخش خواهد شد و زمان اکران ان هنوز مشخص نیست. (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

در حال حاضر کیدمن بسیار سرگرم بازی در سریال ها و عناوین مختلف و البته همکاری در ساخت چند مینی سریال در شبکه HBO است؛نام این مینی سریال Big Little Lies میباشد.اخرین عنوانی که او در ان بازی کرده است "Genius" نام دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید