news-background
news-background

«نیکل کیدمن» در فیلم Being the Ricardos «آرون سورکین» جانشین «کیت بلانشت» شد

کیدمن و «خاویر باردم» در فیلم بیوگرافیکال جدید کارگردان «دادگاه شیکاگو ۷» برای آمازون نقش‌آفرینی می‌کنند.

 

«نیکل کیدمن» و «خاویر باردم» به فیلم بیوگرافیکال «خانواده ریکاردو بودن» (Being the Ricardos) استودیوی آمازون پیوستند. آن‌ها در این فیلم به کارگردانی «آرون سورکین» نقش «لوسیل بال» بازیگر و تهیه‌کننده‌ی آمریکایی و «دسی آرناز» را بازی می‌کنند. سورکین فیلمنامه‌ی این پروژه را نیز به نگارش درآورده است. آمازون تولید این پروژه را تأیید کرده اما قراداد بازیگران هنوز نهایی نشده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

سورکین ابتدا قرار بود تنها در نگارش فیلمنامه نقش داشته باشد، اما در نهایت تصمیم گرفته است که کارگردانی آن را نیز پس از تجربه‌ی «دادگاه شیکاگو ۷» (The Trial of the Chicago 7)، یکی از مدعیان جدی اسکار برعهده بگیرد. «کیت بلانشت» پیش‌تر برای نقش «لوسیل بال» انتخاب شده بود، اما او حالا جای خود را به کیدمن داده است. بلانشت در سال ۲۰۱۷ وقتی پروژه توسط آمازون خریداری شد با استودیو وارد مذاکرده شد.

«خانواده ریکاردو بودن» داستانی روایت می‌کند که در حین یک هفته و در سیت‌کام «لوسی را دوست دارم» (I Love Lucy) روی می‌دهد. این سیت‌کام کلاسیک در خلال سال‌های ۱۹۵۱تا ۱۹۵۷ از شبکه‌ی CBS پخش شد. داستان با جلسات فیلمنامه‌خوانی در یک روز دوشنبه آغاز و تا جلسه‌ی فیلمبرداری در مقابل مخاطبین زنده در روز جمعه ادامه پیدا می‌کند. لوسی و دسی در این حین با بحرانی روبرو شدند که می‌توانست زندگی و شغل‌شان را دگرگون کند.

سورکین با فیلم «استیو جابز» (Steve Jobs) داستانی که در یک بازه‌ی زمانی کوتاه روی می‌داد روایت کرده است. این کارگردان جدا از «شیکاگو ۷» برای فیلم «بازی مالی» (Molly's Game) هم روی صندلی کارگردانی نشسته است. انتظار می‌رود تولید این پروژه به محض مساعدتر شدن شرایط برای فیلمبرداری با پروتکل‌های بهداشتی آغاز شود.

کیدمن اخیراً در سریال «ناتوانی» (Undoing) شبکه‌ی HBO و فیلم موزیکال «پرام» (The Prom) نت‌فلیکس دیده شده و به زودی نمایش او در فیلم «شمالی» (The Northman) «رابرت اگرز» و سریال «نه غریبه کامل» (Nine Perfect Strangers) شبکه‌ی هولو منتشر خواهد شد.

باردم از سوی دیگر آخرین بار در «راه‌های نرفته» (The Roads Not Taken) دیده شده و اکتبر آینده در «تل‌ماسه» (Dune) برادران وارنر و «دنی ویلنوو» را روی پرده دارد. او در بازسازی لایو-اکشن «پری دریایی کوچولو» (The Little Mermaid) دیزنی هم نقش «شاه ترایتن» را بازی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید