news-background
news-background

نیکل کیدمن توسعه فصل سوم سریال Big Little Lies را تأیید کرد

کیدمن می‌گوید «لیان موریاتی» نویسنده‌ی «دروغ‌های کوچک بزرگ» در حال «تدارک دیدن» داستانی برای فصل سوم است.

 

فصل سوم سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» (دانلود سریال Big Little Lies با لینک مستقیم) بنابر ادعای «نیکل کیدمن» توسط «لیان موریاتی» در حال توسعه است. کیدمن که برای معرفی سریال «درماندگی» (دانلود سریال The Undoing با لینک مستقیم) شبکه‌ی HBO در پادکست «جم نیشن» حاضر شده، می‌گوید موریاتی در حال کار بر روی یک تاب است تا منبع الهام فصل سوم سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» باشد. نویسنده برای فصل دوم نیز اقدام مشابهی صورت داده بود چرا که اپیزودهای فصل او داستان کتابی به همین را پوشش دادند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کیدمن اضافه می‌کند: «داستانی در حال تدارک دیده شدن است. گروه زنانه‌ی ما همگی برای ساختنش تمایل داشتند. اما هسته‌ی ایده‌ها باید قوام پیدا کنند.»

کیدمن اوایل اکتبر در مصاحبه با «ماری کلر» فاش کرده بود که عوامل و بازیگران سریال برای بازگشت به فصل سوم تمایل نشان داده‌اند. او گفته بود: «من و ریز [ویترسپون] هفته‌ای یکبار با هم حرف می‌زنیم یا پیام‌هایی رد و بدل می‌کنیم. او به تازگی به نشویل بازگشته و فاصله‌ی ما نزدیک شده. همه‌ی ما تمایل داریم دوباره با هم کار کنیم. زویی [کراویتس] و لورا [درن] موافقت کرده‌اند. دیوید ای. کلی و لیان ایده‌ی بسیار خوبی برای ادامه دارند.»

کیدمن پس از پایان فصل دوم «دروغ‌ها» همکاری خود با نویسندگان سریال را ادامه داد. سریال جدید «درماندگی» که اپیزود اول آن به تازگی روی ایر رفته، با نویسندگی کلی خلق شده، در حالی که مینی‌سریال «نه غریبه کامل» (Nine Perfect Strangers) هولو از رمانی به همین نام نوشته‌ی موریاتی اقتباس شده. فصل اول «دروغ‌ها» ستایش منتقدین را برانگیخت و برنده‌ی چندین جایزه‌ی امی شد، اما فصل دوم واکنش‌های متفاوتی در پی داشت و کلی و «آندریا آرنولد» در پشت صحنه تنش‌هایی به وجود آوردند.

«کیسی بلویز»‌ رئیس شبکه‌ی HBO تابستان سال ۲۰۱۹ در مورد احتمال تولید فصل سوم گفته بود که «هرگز نباید گفت هرگز» و اضافه کرده بود: «به نظر من، روشن است که سریال جایی برای پیشرفت ندارد. اما با ادامه‌ی آن موافقت کرده‌ام زیرا از همکاری با همه‌ی آن‌ها لذت می‌برم.»

پخش سریال «درماندگی» کلی و کیدمن از ۲۵ اکتبر آغاز شده است و به صورت هفتگی روی ایر می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید