news-background
news-background

«نیکلای کاستر-والدو»: می‌خواستم به کمپین مسخره بازسازی فصل پایانی Game of Thrones کمک مالی کنم

از پخش فصل پایانی «بازی تاج‌وتخت» (دانلود سریال Game of Thrones با لینک مستقیم) و حواشی آن بیش از یک سال می‌گذرد. آخرین اپیزودهای سریال زمانی روی ایر رفت که مخاطبین در سراسر دنیا منتظر بودند بدانند شبکه‌ی اچ‌بی‌او اقتباس خود از کتاب‌های «جورج آر.آر. مارتین» که از ده سال قبل آغاز شده بود را چگونه به پایان می‌رساند. اما هواداران از نتیجه‌ی کار «دیوید بنیاف» و «دی.‌بی. وایس» ناامید شدند و با گذر هر هفته ناامیدی آنان به خشم تبدیل می‌شد. این خشم به شکل کمپین بازسازی فصل پایانی نمود پیدا کرد اما علی‌رغم امضاءکنندگان پتیشن، فصل پایانی بازسازی نشد. یکی از ستارگان سریال به تازگی ادعا کرده که به نظر او تمام ماجرای پتیشن «مسخره» بوده است.

«نیکلای کاستر-والدو» که در سریال نقش «جیمی لنیستر» را بازی می‌کرد، در مصاحبه با ورایتی از قسمت پایانی «بازی تاج‌وتخت» و بحث‌هایی که پیرامون آن شکل گرفته بود گفته است. او به صورت محترمانه می‌گوید به نظر او جمع‌آوری امضاء برای بازسازی فصل پایانی کمی مسخره می‌رسیده، به حدی که حتی می‌خواسته به این اعتراضات بپیوندد.

کاستر-والدو می‌گوید: «بدیهی است که در موردش شنیدم. از جمع‌آوری امضاء برای ساختن یک پایان جدید آگاه بودم، چیزی که به نظر من مسخره بود. تقریباً می‌خواستم به این کمپین کمک مالی کنم. [تا مثلاً] اچ‌بی‌او بگوید: «حق با شماست، افراد بسیار زیادی درخواست کرده‌اند، پس باید این کار را انجام دهیم.» به نظر من هر کسی نظر خودش را دارد.»

او در ادامه اضافه می‌کند: «دنیای هوادارای به نظر من خیلی جالب است. خواسته‌ی هر کس مشخص و متفاوت است. به نظر من اگر یک هوادار متعصب می‌بودید، از تمام شدن سریال واقعاً ناراحت می‌شدید. هشت فصل با آن زندگی کرده‌اید. «بازی تاج‌وتخت» هنوز جامعه‌ی هواداران بزرگی دارد. فکر می‌کنم این ترس واقعی وجود داشت که باید از بین می‌رفت. سریال باید تمام می‌شد.»

کاستر-والدو در مورد فرجام شخصیت خود و پایان سریال می‌گوید هنوز کاملاً آماده‌ی تشریح آن نیست و معتقد است که هواداران باید برای صدور حکم نهایی خود باید کمی بیشتر صبر کنند. او می‌گوید:‌ «فوق‌العاده بود. مشکلی نداشت. آن داستان را چگونه باید به پایان می‌رساندند؟ اجازه دهید ۱۰ سال بعد در این باره گفتگو کنیم، اما در حال حاضر، فکر می‌کنم هنوز [برای قضاوت] زود است.»

کاستر-والدو به تازگی در فیلم «خاموش‌سازی» (دانلود فیلم The Silencing با لینک مستقیم) بازی کرده که در هفته‌های اخیر از طریق پلتفرم‌های دیجیتال منتشر شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید