news-background
news-background

«نیکلاس کیج»: از واکنش مثبت منتقدین به فیلم Pig غافلگیر شدم

«نیکلاس کیج» پس از بازی در فیلم‌هایی که با استقبال منفی منتقدین همراه بود، سرانجام با «خوک» (Pig) تحسین منتقدین را برانگیخت. او در این فیلم نقش یک شکارچی ترافل در پورتلند را بازی می‌کند که در جستجوی خوک ربوده‌شده خود است.

کیج در مراسم افتتاحیه «خوک» به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید: «واکنش مشتاقانه به فیلم بسیار خوشایند است. کمی غافلگیرکننده است، اما خوشایند.» او می‌گوید شروع کرده به ارسال نقدهای مثبت فیلم برای همبازی‌اش «الکس وولف»: «گفتم: «باید نگاهی به این نقدها بیندازی چون باید به تو روحیه خواهد داد.»

با این حال، «خوک» با چندگانه اکشن «جان ویک» مقایسه شده است. کیج که به بازی در فیلم‌های مستقل ادامه می‌دهد می‌گوید: «نمی‌دانم که آیا بازخواهم گشت به آن نوع فیلم‌های تماشایی «جری بروکهایمر» [تهیه‌کننده] یا نه برای اینکه فکر می‌کنم یک نوع فرهنگ ترس بر نظام فیلم‌های استودیویی حاکم شده که کمی اختناق‌آمیز است. این احساس را هنگام بازی در فیلم‌های مستقل ندارم.»

کیج اضافه می‌کند که بحث رابطه انسان و حیوان او را جذب فیلم کرده است: «رابطه عمیقی را درک کردم که می‌توانیم با برادران و خواهران حیوان خود داشته باشیم. من بر روی رابطه با گربه‌ام به‌شدت اتکا می‌کنم اما فیلم‌های زیادی در موردش نمی‌بینم، درباره رابطه افراد با دوستان حیوانشان.»

«مایکل سارنوفسکی» کارگردان فیلم اضافه کرده است: «کمی باورنکردنی است چون به نظر می‌رسد که مردم متوجه شده‌اند نیک بازیگر واقعاً خوبی است، موضوعی که از مدت‌ها قبل تصور می‌کردم همه ما می‌دانیم. می‌دانم که او گاهی نقش‌هایی توخالی بازی می‌کند، اما بازیگر فوق‌العاده‌ای است و در تمام طول بازیگری‌اش همین‌گونه بوده. احمقانه است که بخواهم خودم یا فیلم را مسئول بازی خوب کیج بدانم، اما خوشحالم که مردم با این فیلم متوجه این موضوع شدند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ تیر ۱۴۰۰ ۱۹:۴۹

از بس نقش های مضخرف رو قبول کردی که یه نقشت خوب درمیاد غافلگیر میشی

نمایش اسپویل