news-background
news-background

«نیل پاتریک هریس» در Unbearable Weight of Massive Talent به «نیکلاس کیج» پیوست

«نیل پاتریک هریس» در فیلم اکشن و کمدی «بار تحمل‌ناپذیر یک استعداد عظیم» (The Unbearable Weight of Massive Talent) به «نیکلاس کیج»، «پدرو پاسکال»، «تیفانی هدیش» و «شارون هورگان» ملحقش شد.

کیج در این فیلم نقش نسخه‌ای خیالی از خودش را بازی می‌کند و هریس نقش ایجینت او. شخصیت کیج در فیلم با بحران مالی روبرو شده پیشنهاد ۱ میلیون دلاری حضور در مراسم جشن تولد یکی از هوادارانش با بازی پاسکال را می‌پذیرد. اما وقتی اوضاع از کنترل خارج می‌شود، کیج باید برای نجات خود و نزدیکانش خواسته‌های هوادار را اجابت کند.

هورگان نقش همسر سابق کیج و هدیش نقش یک مأمور دولتی غیرقابل‌مهار را بازی خواهد کرد. این مأمور مدت‌هاست علیه یک تشکیلات جنایت‌کار در اروپا مبارزه می‌کند و کیج را مجبور می‌کند که به عنوان یک مأمور مخفی به آن نفوذ کند.

«بار تحمل‌ناپذیر یک استعداد عظیم» هم اکنون با کارگردانی «تام گورمیکان» در حال فیلمبرداری است. فیلمنامه‌ی این پروژه توسط گورمیکان و «کوین اتن» به نگارش درآمده است. استودیوی لاینزگیت تاریخ ۱۹ مارس آینده را برای پخش این فیلم اعلام کرده است.

هریس به تازگی بازی در «ماتریکس ۴» (The Matrix 4) را به پایان رسانده و در مینی‌سریال «گناه است» (It's a Sin) شبکه‌های HBO و Channel 4 بازی کرده است. او که بیشتر با سریال «آشنایی با مادر» (How I Met Your Mother) شناخته می‌شود، پنج جایزه‌ی امی را در کارنامه دارد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید