news-background
news-background

واکنش تند «نیل بلومکمپ» کارگردان District 9 به انتقاد «دنی ویلنوو» از فیلم‌های مارول

«دنی ویلنوو» فیلمساز فرانسوی-کانادایی که فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون «بلید رانر ۲۰۴۹» (Blade Runner 2049) و به زودی «تل‌ماسه» (Dune 2021) با بازی «تیموتی شالامی» و «زندیا» را در کارنامه دارد، این هفته در مصاحبه با نشریه «ال موندو» ادعا کرد که فیلم‌های مارول تنها «کات و پیستی از دیگر فیلم‌ها» هستند و ما را به زامبی تبدیل کرده‌اند. این اظهارات در شبکه‌های اجتماعی با انتقاد مواجه شد و خشم هواداران مارول از جمله «نیل بلومکمپ» کارگردان فیلم‌های «منطقه ۹» (District 9) و «چپی» (Chappie) را برانگیخت.

بلومکمپ در واکنش به توییتی در رابطه با اظهارات ویلنوو نوشت: «چه آدم کثافتی.» اگرچه بسیاری از کاربران این واکنش بلومکمپ را جدی گرفته‌اند اما برخی دیگر آن را کنایه‌آمیز می‌دانند. گروهی از کاربران شروع کرده‌اند به انتقاد از فیلم‌های بلومکمپ و می‌گویند با ویلنوو موافقند.

یکی از کاربران می‌نویسد: «عصبانی هستی چون او بیش از یک فیلم خوب ساخته.» کاربر دیگری اضافه می‌کند: «برادر، از آخرین فیلم خوبی که خودت ساخته ۱۰ سال می‌گذرد.» یک کاربر دیگر می‌گوید: «نیل شدیداً مایل است یک فیلم مارول بسازد.» و یک کاربر دیگر: «چرا روی ساختن دومین فیلم خوب خودت تمرکز نمی‌کنی؟» و کاربری دیگر: «یک کثافت که راست می‌گوید. اما خودت چه هستی؟»

«جاش برولین» یکی از بازیگران «تل‌ماسه» اخیراً این فیلم را یک «شاهکار» خوانده و می‌گوید: «وقتی فیلمبرداری تمام شد فیلم را برای ما اکران کردند. و هوش از سر من پراند. یعنی می‌توانم بگویم که بدون اغراق یک شاهکار است. واقعاً یک شاهکار سینمایی است، آنچه که موفق به انجامش شده و انسجام همه آن شخصیت‌ها را حفظ کند و به همه آن‌ها فرصت دهد سپس از طرف دیگر داستان را از دست ندهد و به درستی اجرایش کند.»

«تل‌ماسه» ۲۲ اکتبر در سالن‌های سینما و همزمان از اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

  https://twitter.com/NeillBlomkamp/status/1438509882441809931

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ ۱۳:۱۷

یادمون نره هیچ ماست‌بندی نمیاد بگه ماست من ترشه، جاش برولینم از این ماجرا مستثنا نیست، دنی ویلنوئم هرچندتا فیلم خوب ساخته باشه باز ۹۰٪شون بازسازی فیلمای قدیمی بوده ولی بلوم کمپ تا جایی که یادم میاد همه‌ی فیلماش اوریجینال خودش بودن

نمایش اسپویل
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ ۱۴:۳۲

دقیقا

نمایش اسپویل
۲۶ شهریور ۱۴۰۰ ۲۱:۰۷

میگن حرف بنداز صاحابش بر میداره داستان اینه

نمایش اسپویل
۲۶ شهریور ۱۴۰۰ ۲۰:۳۸

اون زیرمیرا یکی توییت جالبی زد براتون زیر گداشتم ... متن چیزی که دنی ویلنوو واقعا گفته (کلمه مارول اصلا به کار نبرده) در مقایسه با چیزی که بعنوان خبر زرد از رسانه زرد میشه گفت منتشر شده و نیل بلموکمپ با هوش هیجانی پایین سریع بهش واکنش درب و داغون نشون داده ! https://twitter.com/GonCruS/status/1438844344497225730

نمایش اسپویل