news-background
news-background

نیروی هوایی ایالات متحده در مقابل یورش احتمالی نزدیک به ۱ میلیون شکارچی بیگانگان فضایی از «منطقه‌ی ۵۱» محافظت می‌کند

نیروی هوایی ایالات متحده به تلاش یک گروه ۹۰۰ هزار نفری در فیسبوک برای یورش به یک پایگاه نظامی فوق سری واکنش نشان داد و تأکید کرد هر گونه اقدام احمقانه ممکن است با پیامدهای جدی همراه باشد.

تئوریست‌های توطئه همواره باور داشته‌اند که پایگاه نظامی فوق سری «منطقه‌ی ۵۱» در ایالت نوادا اطلاعاتی در مورد فعالیت‌های فراطبیعی روی زمین که احتمالاً شامل بقایای سفینه‌های واقعی بیگانگان فضایی می‌شود را نگهداری می‌کند. این عقیده به شکل یک گروه فیسبوک رشد کرده و دنبال‌کنندگانش معتقدند که حمله‌ی گروهی به این پایگاه می‌تواند حقیقت را افشا کند.

بیش از ۹۰۰ هزار نفر به این رویداد در فیسبوک ملحق شده‌اند و آماده‌اند تا به «منطقه‌ی ۵۱» یورش ببرند. این رویداد برای ۲۰ سپتامبر آینده برنامه‌ریزی شده است.

در توضیح این رویداد در فیسبوک آمده است: «همگی در مرکز توریستی «منطقه‌ی ۵۱» ملاقات خواهیم کرد و برای ورود هماهنگ می‌شویم. چنانچه به شکل «ناروتو ران» یورش ببریم، حرکت ما سریعتر از گلوله‌های‌شان خواهد بود. بیایید به دیدن بیگانگان فضایی‌شان برویم.»

«ناروتو ران» به شکل منحصر به فردی از دویدن اشاره می‌کند که در انیمه‌ی ژاپنی «ناروتو» (Naruto) توسط شخصیت «ناروتو اوزوماکی» نمایش داده شد. او به هنگام دویدن دست‌هایش را به پشت سر خود می‌برد تا مقاومت باد را کاهش دهد.

واشینگتن پست روز جمعه از مقامات نظامی در مورد نحوه‌ی مواجه با این اقدام احتمالی پرسیده است. «لورا مک‌اندروز» سخنگوی نیروی هوایی در این باره هشدار می‌دهد: «[منطقه‌ی ۵۱] یک حوزه‌ی آموزشی آزاد برای نیروی هوایی ایالات متحده است و ما در مقابل افرادی که سعی کنند به محدوده‌ی آموزش نیروهای مسلح آمریکایی وارد شوند می‌ایستیم. نیروی هوایی ایالات متحده آماده‌ی محافظت از آمریکا و دارائی‌هایش است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ تیر ۱۳۹۸ ۲۱:۵۷

من نگران اینم لپ تاپی که مد نظر داشتم بخرم برای کارم شده ۳۰ میلیون تومن بعد تنها مشغله فکری اینا اینه که چی تو اونجاست.... زندگیتو بکن راستی این موضوع چه ربطی به سینما داره؟؟؟؟

نمایش اسپویل
۲۴ تیر ۱۳۹۸ ۲۰:۵۷

???

نمایش اسپویل
۲۴ تیر ۱۳۹۸ ۱۹:۲۸

خوبیش اینه خیلیا میشینن ناروتو میبینن :)))))

نمایش اسپویل
۲۴ تیر ۱۳۹۸ ۱۸:۲۲

خوبی خبر این بود که یادی کرد از انیمه ناروتو

نمایش اسپویل
۲۴ تیر ۱۳۹۸ ۱۳:۱۸

پیش به سوی منطقه 51 :))

نمایش اسپویل
بیشتر