news-background
news-background

نگرانی هواداران مارول از اتمام قرارداد «رابرت داونی جونیور» با Avengers: Endgame

 

فیلم «اونجرز: آخر بازی» (Avengers: Endgame) چنانکه از عنوانش برمی‌آید، احتمالاً دوران فعلی «دنیای سینمایی مارول» و داستان چند شخصیت اصلی را به پایان می‌برد. از این گذشته قرارداد چند ستاره‌ی برجسته‌ی فیلم با استودیوی مارول هم پس از اکران «پایان بازی» به اتمام خواهد رسید. بنابراین بزرگ‌ترین نگرانی هواداران از دست دادن کسی نیست جز «مرد آهنی» یا «تونی استارک» با بازی «رابرت داونی جونیور

از مدت‌ها قبل می‌دانیم که داونی جونیور تنها یکی از بازیگران بزرگ «دنیای سینمایی مارول» است که قراردادشان با «پایان بازی» به پایان می‌رسد، چرا که پیش از این «کریس اوانز» (کاپیتان آمریکا) فاش کرده بود که او، داونی، و «کریس همسورث» پس از چهارمین قسمت «انتقام‌جویان» قراردادی با استودیو نخواهند داشت: «من، داونی، و همسورث، تقریباً همزمان کار خود را آغاز کردیم، و فکر می‌کنم همگی ما با «اونجرز ۴» کارمان تمام شود. بنابراین در این مقطع، نمی‌دانم چه پیش خواهد آمد، اما بله سال ۲۰۱۹ پایان کار ماست.»

اگرچه پایان قرارداد «رابرت داونی جونیور» خبر تازه‌ای نیست، اما وقتی که حساب توئیتر هواداران بریتانیایی این بازیگر در تاریخ ۲۴ دسامبر گذشته اعلام کرد که قرارداد داونی به اتمام رسیده است، هواداران مارول به گونه‌ای واکنش نشان دادند که گویی خبری تازه منتشر شده. برخی هواداران مدعی شدند که پس از شنیدن این خبر علاقه‌ی خود نسبت به «انتقام‌جویان» را از دست داده‌اند، برخی دیگر نیز نوشتند که اگر این مسئله صحت داشته باشد، خودشان را خواهند کشت و اینکه قرارداد آن‌ها نیز با قسمت چهارم فیلم به پایان می‌رسد.

فیلم‌های بعدی «دنیای سینمایی مارول» شامل «کاپیتان مارول» در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹، «انتقام‌جویان: آخر بازی» در تاریخ ۲۶ آپریل ۲۰۱۹ و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ دی ۱۳۹۷ ۱۹:۰۱

مارول بدون رابرت که مارول نیست

نمایش اسپویل
۱۳ دی ۱۳۹۷ ۱۸:۱۲

یه مشت شل مغز بی درد "خودشان را خواهند کشت" حتی شوخیشم منزجر کنندس برای خودم متاسفم توی همچین دوران مسخره ای زندگی میکنم

نمایش اسپویل
۱۳ دی ۱۳۹۷ ۱۹:۱۵

شل مغز بی درد....خوب امدی جدی.. فکر کن.... خواهند کشت......

نمایش اسپویل