news-background
news-background

نگاهی کوتاه به فیلم «آب های کم عمق» The Shallows

فیلم سینمایی The Shallows محصول سال 2016 با موضوعی هیجان انگیز می باشد که کارگردانی این فیلم توسط Jaume Collet انجام شده است. کارگردانی که اغلب با چهره های سرشناس هالیوود مانند Liam Nession کار کرده است.اولین فیلمی که او کارگردانی اش را به عهده گرفته عنوان «خانه مومی» "House Of Wax" بود که در سال 2005 با ژانری ترسناک ساخته شد که رکوردی بسیار جالب را برایش رقم زد. میتوان گفت که این کارگردان کارنامه ای نسبتا جالبی را به خود اختصاص داده است.

blake-lively-the-shallows-wallpapers-hd-wallpapers-57a54d93e5636-800x450

آب های کم عمق فیلمی با بازی «بلیک لاولی - Blake Lively» با بودجه تولید 17 ملیون دلار ساخته شد که در تابستان امسال شاهد اکران آن بودیم. این فیلم با فروش 54,977,871 ملیون دلار توانست در بسیاری از گیشه های سینما برای چند هفته پخش شود و توجه بسیاری از فیلم سازان و طرفداران ژانرهای هیجان انگیز و ترسناک را به خود جلب کند.

the-shallows-hd-wallpapers

مکان های فیلم در سواحل موج سواری به نام «نانسی» فیلم برداری شده است و جلوه های ویژه و کامپیوتری در این فیلم به ندرت استفاده شده است. نقش اول فیلم «Blake Lively» در فیلم «فانوس سبز» و چنین فیلم و سریال دیگر نیز هنر نمایی کرده است و در این فیلم خودش به شخصه بدون اینکه از بدلی دیگر استفاده شود، موج سواری را انجام میدهد.

shallows0014

در انتها Jaume Collet گفته است که امکان ساخت قسمت دوم از این فیلم بسیار زیبا وجود دارد و تصمیم گیری این مورد در سال آینده انجام خواهد شد.

بهتر است برای درک بهتر و مشاهده مناظر زیبای سواحلی این فیلم، از کیفیت هایی که با رزولیشن های بالاتری ارائه شده است، استفاده کنید. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

the-shallows-textless-poster-the-shallows-39702057-3715-5000

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید