news-background
news-background

نگاهی به باکس آفیس هفته اخیر

  فیلم سینمایی «Sully» عنوان جدیدی است که توسط کارگردان سرشناس هالیوود یعنی «کلینت ایستوود» ساخته شده است و به تازگی بر روی پرده های سینما رفته و با فروش 35 میلیون دلار توانسته جایگاه اول باکس آفیس این هفته را به خود اختصاص دهد. بازیگرانی همچون «تام هنکس» ، ""آرون اکهارت"، «لایرا لینی» در این فیلم ایفای نقش می کنند. داستان نیز اقتباسی از کتاب "بالاترین وظیفه" «سالینبرگ» شکل گرفته و تام هنکس به عنوان خلبان، قهرمان داستان می باشد و باید هواپیمای مسافربری 155 را با وجود مشکل فنی اش، به درستی هدایت کند.

2

when-the-bough-breaks-poster-film در جایگاه دوم باکس آفیس عنوان «When the Bough Breaks» قرار دارد که این فیلم با ژانری ترسناک و راز آلود می باشد و در هفته اول فروشی 14 ملیون دلاری نیز داشته است. بازیگران فیلم عبارتند از: «موریس چستناس»، «رجینا هال»، «رومینی مالکو» و کارگردانی نیز توسط "Jon Cassar" انجام شده است. این عنوان بیشتر نسبت به پایداری و توجه به نژاد سیاه پوستان ساخته شده است.

3

dont-breathe

فیلم بعدی که در جایگاه سوم قرار دارد، «Don't Breathe» عنوان ترسناکی است که برای هفته سومش اکران می شود که توسط کارگردانی با سابقه "Fede Alvarez" ساخته شده است و تا کنون نزدیک به 67 ملیون دلار فروش داشته است.موضوع فیلم نیز داستان سه سارق اسیر شده در یک خانه با صاحبی عجیب را روایت می کند.از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می کنند می توان از «استفن لانگ»، «جین لیوی»، «دیلان مینت» نام برد.


4

joker-in-suicide-squad-2016

جایگاه چهارم متعلق به فیلم اکشن و ماجراجویی یعنی «Suicide Squad» می باشد که برای هفته ششم اکران می شود و فروشی بیش از 307 ملیون دلار داشته است. بازیگرانی همچون «ویل اسمیت»، «جارد لتو»، «مارگات رابی» در این فیلم به خوبی هنر نمایی می کنند. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی "David Ayer" ساخته شده و افت شدیدی را نیز در روزهای گذشته داشته است. اما باز با این حال توانسته یک فیلم اکشن و خوبی را به تماشاگران ارائه دهد. موضوع فیلم در مورد یک سازمان مخفی دولت می باشد که چندین افراد خطرناک زندان را مامور می کنند تا عملیاتی را انجام دهند و در این قبال برای آنها آزادی شان را رقم می زنند.


5

the_wild_life_2016-t3

جایگاه پنجم متعلق به انیمیشنی است که هفته پنجم اکرانش می باشد و «The Wild Life» نام دارد. یک انیمیشن کمدی و جالب با کارگردانی «بن استن» و «وینسنت کستلوت» که در هفته اول به فروش 3.3 ملیون دلار رسیده است. داستان نیز در مورد ماجراجویی های رابینسون کروزو می باشد که «متیاس شیکوفر» نفش او را به عهده دارد.


6

kubo-and-the-two-strings

جایگاه ششم و فروش 41 ملیون دلاری در 4 هفته اکران به انیمیشن «Kubo and the Two Strings» اختصاص یافته که در سبکی ماجراجویی و به کارگردانی "Travis Knight" می باشد. پسری جوان برای حفاظت از سرزمین خود در مقابل اشغال گران دست به مبارزه می زند. ستارگان این انیمیشن «چارلیز ترون»، «آرت پارکینسون»، «متیو کاناگی» می باشند.


7

petes-dragon-2016-movie-review

انیمیشن «Pete's Dragon» نیز برای هفته پنجمش است که اکران می شود و با فروش 70 ملیون دلار توانسته در رده هفتم جدول باکس آفیس قرار بگیرد و انیمیشنی با سبک ماجراجویی و با داستانی بسیار عالی توسط «دیوید لارِی» و با بازی «برایس هاوارد»، «رابرت ردفورد» ساخته شده است. داستان پسری به نام «پیت» است که به دام یک اژدها میافتد.


8

bad-moms-movie

جایگاه هشتم متعلق است به فیلم «Bad Moms» که در هفتمین هفته خود اکران می شود و با سبکی کمدی توانسته تا به امروز به فروشی نزدیک به 107 ملیون دلار برسد. بازیگرانی از جمله «ملیا کانیس»، «کترین هان»، «کریستین بل» در قالب یک فیلم کمدی هنرنمایی میکنند و کارگردانی نیز توسط "جان لوکاس و سکات مور" انجام شده است. داستان وجود محدودیت هایی در زندگی چندین مادر است که می خواهند آنها را کنار بگذارند و به شیوه خودشان عمل کنند.


9

hell-or-high-water-2016-movie-poعنوان بعدی که در جایگاه نهم قرار دارد، «Hell or High Water» نام دارد که با ژانری درام/جنایی در هفته پنجم خود به سر می کند و فروشی 19 ملیون دلاری داشته است. کارگردانی این فیلم توسط «دیوید مکنیز» و از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می کنند می توان از «دیل دیکی»، «بن فاستر»، «کریس پین» نام برد. داستان نجات مزرعه پدری یک پسر می باشد که با مشکل بی آبی مواجه شده است. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

10

sausage-party-577f9a0d4ddb6

در آخرین جایگاه باکس آفیس این هفته که احتمالا آخرین حضورش نیز خواهد بود، انیمیشن «Sausage Party» نام دارد که با 5 هفته اکران شدن به فروش 93 ملیون دلاری رسیده است. کارگردانی توسط «گِرِگ تیرنان» و «کونارد ورون» صورت گرفته و بازیگرانی همچون «سِت روگن»، «کریستن ویگ»، «ژان هیل» به عنوان شخصیت های انیمیشن، هنر نمایی می کنند. داستان یک سوسیس است که با یک گوجه همراه می شود تا به یک مهمانی برسند !

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید