news-background
news-background

نگاهی به آغاز فصل هفتم سریال The Walking Dead

(هشدار اسپلویر)

در قسمت اول فصل هفتم سریال مردگان متحرک در همین اغاز فصل شاهد بودیم که میزان خشونت نسبت به فصل های قبل واقعا بالا رفته و صحنه مرگ آبراهام و به خصوص گلن به دست نیگان (جفری دین مرگان) بسیار دارای خشونت سنگینی بود. نیگان به خاطر از دست دادن گروهش توسط گروه ریک، با آن چوب خطرناکی که در دست داشت توانست کاملا احساسات ریک را جریحه دار کند. در اولین قسمت دیدیم که نیگان چه کارهایی می تواند کند و با هیچ کس نیز شوخی ندارد.

در دقایق نخست سریال جوری به ما نشان داده شد که تمامی گروه نیک کشته شده اند، ولی زمانی که نیگان با ریک به صحنه ی اول آمدند متوجه شدیم که نه اینطور نیست و فقط 2 نفر کشته شده اند. این باز یک امیدی را در تماشاگران زنده کرد.

اما نکته مهم اینجا بود که نیگان آن نگاه ترس آمیز ریک را بلاخره دید و این در زمانی بود که از ریک خواست که دست پسرش را قطع کند. نیگان واقعا یک شخص روانی و در عین حال یک رئیس قدرتمند به حساب می آید. حال و اوضاع ریک و گروهش واقعا افتضاح هست و اینکه دوباره به خواهند با یکدیگر متحد شوند زمان زیادی لازم هست. نیگان آن چهره شرور توانست ریک را جلوی گروهش واقعا خرد کند.

اما سر جمع دیدیم که یک شروعی واقعا پر از احساسات و خشونت در راه هست و واقعا سطح هیجان داستان نسبت به گذشته قوی تر شده است. در قسمت بعدی این سریال احتمالا به اوضاع و شرایط مورگان پرداخته می شود که در فصل قبل دیدیم که با دو شخص جدید نیز آشنا شده است و شاید او اگر به پیش ریک برگردد بتواند به این گروه یک جان تازه ای ببخشد.

همچنین یکی از مهمترین نکات در مورد شخصیت نیگان در کتاب های کمیک این است که وی یکی از شرورترین کرکترهای داستان است که جفری دین مورگان توانسته بسیار فراتر از شنیده ها در قالب این شخصیت ایفای نقش کند. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

aw

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید