news-background
news-background

نویسندگان Stranger Things: هر فصل از سریال برای ما مانند یک فیلم است

شعار تبلیغاتی فصل سوم سریال «چیزهای عجیب» (دانلود سریال Stranger Things با لینک مستقیم) نت‌فلیکس این بود که «یک تابستان می‌تواند همه‌چیز را تغییر دهد» و چنین نیز شد. زمان وقوع ماجراهای سریال سال ۱۹۸۵ بود و بازیگران در آستانه‌ی قدم گذاشتن به بزرگسالی، اما خطر همچنان در کمین بود. «راس دافر» و برادرش «مت دافر» نویسندگان سریال به تازگی در یک مصاحبه‌ی مجازی، ایده‌های خود برای فصل جدید را شرح داده و می‌گویند: «ما با هر فصل مانند یک فیلم رفتار می‌کنیم.» آن‌ها به همراه «دیوید هاربر» ستاره‌ی سریال در این پنل حاضر شده بودند. راس می‌گوید: «به همین علت، بسیاری از بحث‌ها به این پرسش می‌انجامد: «لحن این فصل چگونه خواهد بود، و ما چطور باید اثری متفاوت خلق کنیم؟» زیرا ما می‌خواهیم کارهای متفاوتی انجام دهیم و نمی‌خواهیم خودمان را تکرار کنیم.»

«راس دافر» در ادامه اضافه می‌کند: «بنابراین، مشخصاً برای فصل سوم، لزوماً عظیم‌تر شدن سریال مهم نبود، بلکه پرسشی که مطرح شد لحن آن بود و اینکه متوجه شدیم که نه تنها دوباره سریال را در تابستان فیلمبرداری می‌کنیم، بلکه دوباره در تابستان هم عرضه‌اش خواهیم کرد. همین مسئله سبب شد فکر کنیم که داستان در فصل تابستان روی دهد و بسیار با حال و هوای آنچه پیش‌تر انجام داده بودیم متفاوت باشد. فصل اول در پاییز و فصل دوم در ایام هالووین روی می‌دهد... می‌خواستیم احساس یکی از آن بلاک‌باسترهای تابستانی که با آن‌ها بزرگ شده بودیم را داشته باشد.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«مت دافر» می‌گوید پیشنهاد مال در یکی از جلسات ایده‌پردازی شکل گرفته است: «به یاد می‌آورم یکی از نویسندگان ما، «کورتیس گویین» ایده‌ی آمدن یک مال در شهر هاکینز را مطرح کرد و تغییراتی که با خود به همراه می‌آورد. ما به‌شدت در مورد این ایده‌ هیجان‌زده شدیم و این خط داستانی را کمی تحت تأثیر قرار داد – طراحان صحنه و دکور عملاً یک ماه دهه‌ی هشتادی را بازآفرینی کردند. کار زیادی می‌طلبید، بنابراین ما می‌خواستیم اطمینان حاصل کنیم که داستان به طریقی به این مال مرتبط باشد تا نهایت استفاده را از آن برده باشیم.»

دانلود فیلم با لینک مستقیم.

هاربر که در سریال نقش رئیس پلیس «جیم هاپر» را بازی می‌کند می‌گوید از جزئیات مال هاکینز به‌شدت تحسین او را برانگیخته: «من در سال ۱۹۷۵ متولد شده‌ام. بنابراین با دهه‌ی ۸۰ آشنایی کامل دارم. شباهت آن نقص نداشت. من وقتی ۱۳ ساله بودم زمان بسیار زیادی را در مال‌های وستچستر گذرانده‌ام، زمان بسیار زیادی را. بنابراین به نظر من کارشان عالی بود. آفرین به گروه طراحی صحنه.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید