news-background
news-background

نویسندگان Game of Thrones در فصل سوم Westworld نقش کوتاهی بازی می‌کنند

فصل سوم «وست‌ورلد» (دانلود سریال Westworld با لینک مستقیم) شبکه‌ی HBO تا چند روز دیگر پخش می‌شود و وقتی که از راه برسد هواداران را غافلگیر خواهد کرد. «رپ» گزارش می‌دهد که در اپیزود دوم از فصل سوم «وست‌ورلد» نویسندگان سریال «بازی تاج‌وتخت» (دانلود سریال Game of Thrones با لینک مستقیم) ظاهر شده‌اند. «دیوید بنیاف» و «دن وایس» نقش‌های کوتاهی در سریال بازی کرده‌اند و این اولین باری خواهد بود که آن‌ها در پروژه‌ای که در تولیدش مشارکت نداشته‌اند جلوی دوربین قرار می‌گیرند. آن‌ها در فصل پایانی «بازی تاج‌وتخت» و یکی از اپیزود‌های «فیلادلفیا همیشه آفتابی است» که در نویسندگی آن نقش داشتند، نقش‌های کوتاهی بازی کردند.

چند ماه پس از پخش اپیزود پایانی «بازی تاج‌وتخت»، این زوج نویسنده از شبکه‌ی HBO جدا شدند و قراردادی گران‌قیمت با نت‌فلیکس برای تولید چندین پروژه‌ی تلویزیونی و سینمایی به امضاء رساندند. پیش‌تر گزارش شده بود که این قرارداد ۹ رقمی بوده و مبلغ آن به قراردادهای نت‌فلیکس با «رایان مورفی» و «شندا رایمز» نزدیک است. هنوز مشخص نیست که اولین پروژه‌ی آن‌ها چه خواهد بود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فصل سوم «وست‌ورلد» یکشنبه ۱۵ مارس (۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۸) بازمی‌گردد و شبکه تاکنون جز انتشار تصاویر و تریلرهایی چند به همراه عناوین و خلاصه‌ی کوتاه داستان چهار اپیزود اول فصل، اطلاعات دیگری در اختیار هواداران قرار نداده است. اپیزود اول توسط «لیزا جوی» و «جاناتان نولان» نوشته شده و نولان آن را کارگردانی کرده است. شبکه در خلاصه‌ی داستان این اپیزود آورده است: «اگر در یک حلقه گرفتار شدی، سعی کن روی یک خط مستقیم حرکت کنی.»

شبکه‌ی HBO در توضیح اپیزود دوم که قرار است نویسندگان «بازی تاج‌وتخت» در آن ظاهر شوند و ۲۲ مارس (۲ فروردین ماه ۱۳۹۹) روی ایر برود، آورده است: «مردم دیوارهای بسیار می‌سازند. پتکی به زندگی خود بیاور.»

فصل سوم «وست‌ورلد» برخلاف دو فصل قبل که ۱۰ اپیزود داشتند دارای هشت اپیزود است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ۲۰:۱۸

این دو تا dump and dumper میخوان تپه های westworld رو هم مثه game of thrones گل کاری کنن یعنی این دو تا عقب افتاده یه تپه سالم تو HBO سالم نذاشتن به نظرم این شبکه داره با ادامه همکاریش با این دو تا گاگول تموم اعتبارش رو نابود میکنه حتی star wars هم اینا رو به خاطر افتضاحی که به بار آوردن پرت کرد بیرون

نمایش اسپویل
۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۹:۱۷

لطفان گند نزنین بە این سریال هم

نمایش اسپویل
۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۷:۲۹

به گیم او ترونز گند زدن بس نبود اومدن به وست وورلد هم گند بزنن

نمایش اسپویل