news-background
news-background

نویسندگان Avengers: سریال‌های Disney+ داستان Endgame را پی می‌گیرند

 

[حاوی اسپویلر از «انتقام‌جویان: آخر بازی»]

«انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» را به شکلی جاه‌طلبانه مقدمه‌چینی کرد و به نظر می‌رسد که ادامه‌ی روایت را تنها از طریق سینما شاهد نباشیم چرا که استودیوی مارول در حال توسعه‌ی چندین سریال جدید برای دنیای سینمایی مارول و پلتفرم اینترنتی «دیزنی+» است.

برخلاف سریال‌های فعلی مارول، این سریال‌های جدید دیزنی+ مستقیماً به «دنیای سینمایی مارول» پیوند می‌خورند. نویسندگان «انتقام‌جویان: آخر بازی» به تازگی تأیید کرده‌اند که وقایعی را پی می‌گیرند که پس از این فیلم روی می‌دهد. «کریستفر مارکوس» و «استیون مک‌فیلی» با «فندنگو» در مورد اتفاقات «آخر بازی» به گفتگو نشسته‌اند.

مارکوس در مورد سریال‌های آینده‌ی دیزنی+ از جمله «فالکن و سرباز زمستان» (Falcon & Winter Soldier) و «لوکی» (Loki) می‌گوید: «آنچه می‌دانم این است که این سریال‌ها حوادث این فیلم را به دقت بررسی می‌کنند و تنها داستانی جانبی را دنبال نمی‌کنند.» وی در پاسخ به این پرسش که آیا این سریال‌های دیزنی+ در دنیای «انتقام‌جویان: آخر بازی» وجود دارند یا نه می‌گوید: «بله، همینطور است.»

نویسندگان فیلم معتقدند که سریال «پگی کارتر» هم می‌تواند ساخته شود. «پگی کارتر» اولین بار در فیلم «کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو» (Captain America: The First Avenger) ظاهر شد و به سرعت توجه «استیو راجرز» و البته هواداران را به خود جلب کرد. رابطه‌ی عاشقانه‌ی این دو تا «آخر بازی» به دقت کاویده نشده بود. این شخصیت به چنان محبوبیتی رسید که سریالی به نام «مأمور کارتر» در شبکه‌ی ABC با محوریت او ساخته شد اما تنها دو فصل دوام داشت. وقایع عافلگیرکننده‌ی «آخر بازی» موجب شد «کریستفر مارکوس» به این مسئله اشاره کند که آیا می‌توانیم منتظر ادامه‌ی ماجراجویی‌های این شخصیت باشیم یا نه.

در «آخر بازی»، «استیو راجرز» در زمان سفر می‌کند و به دهه‌ی ۱۹۴۰ بازمی‌گردد تا سنگ‌های بی‌نهایت را به سر جای خودشان بازگرداند، اما تصمیم می‌گیرد در کنار پگی بماند. این اقدام «کاپیتان آمریکا» باعث شد هواداران پیش خود فکر کنند در آن سال‌ها این دو شخصیت چه مسیری را در پیش گرفته‌اند. مارکوس در مورد احتمال دیدن ماجراجویی این دو می‌گوید: «شاید. من فکر می‌کنم که احتمالاً استیو پدری خانه‌نشین شده و پگی در شیلد مشغول به کار. نمی‌دانم که آیا اصلاً ماجراجویی‌هایی در کار بوده است یا نه.»

با این اوصاف ممکن است سریالی که احتمالاً در آینده ساخته می‌شود برخلاف انتظار هواداران اکشن نباشد و بیشتر بر زندگی خانوادگی «کاپیتان آمریکا» تمرکز کند. سرنوشت «ابر سرباز» در «آخر بازی» بحث‌های بسیاری به وجود آورد نه در این باره که آیا پایان فیلم دلگرم کننده بود، بلکه از حیث منطق روایی.

«آخر بازی» و «کاپیتان مارول» در حال حاضر در سراسر دنیا به اکران درآمده و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» با بازی «تام هالند» و «جیک جیلنهال» در تاریخ ۵ جولای عنوان بعدی «دنیای سینمایی مارول» خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۸:۵۶

استیوراجرز برمیگرده تا سنگهارو بذاره سرجاشون به اشتباه نوشتین که رفت سنگ هارو بدست بیاره

نمایش اسپویل