news-background
news-background

نویسندگان "شرلوک هولمز 3" مشخص شدند

 

ایده ساخت یک اتاق نویسندگان برای کار بر روی پروژه‌های بزرگ هر روز فراگیرتر می‌شود. کمپانی پارامونت از این روش برای فیلم «ترنسفورمرز» آینده خود و دیگر فرنچایزها استفاده کرده و شایعاتی هم مبنی بر آن هستند که کمپانی یونیورسال برای ساخت فیلم های هیولایی خود از روش اتاق نویسندگان استفاده می‌کند.

حالا بنابر گزارشاتی که ابتدا از سوی ورایتی منتشر شدند، برادران وارنر نام‌هایی چون نیکول پرلمن از «نگهبانان کهکشان» و نویسنده «یک نفر سرکش»، گری ویتا را برای نویسندگی «شرلوک هولمز 3» به کار گماشته است.این اتفاق غیرمعمولی است که یک تیم فقط برای یک فیلم دور یکدیگر جمع شوند، اما روشن نگه داشتن چراغ شرلوک برای وارنرها امر مهمی است که آن‌ها در همین حین منتظر برنامه رابرت داونی جونیور هستند تا به اندازه کافی برای پیوستن به آن‌ها خالی شود.

داونی جونیور که به عنوان یکی از تهیه کنندگان فیلم در آن فعالیت دارد همچنین در استخدام گروه نویسندگان دخالت داشته تا به کمک آن‌ها به یک داستان و فیلمنامه نهایی ماجراجویی بعدی شرلوک دست یابد.نویسندگان دیگری چون کیران فیتزجرالد «اسنودن» و جاستین مالن در این گروه حاضر هستند.

ظاهرا ایده اصلی این است که پیش از شروع هر فیلمبرداری فیلمنامه را از همان آغاز به وضعیت خوب و قابل قبولی درآورد تا از بازنویسی و صیقل‌دهی‌های بعدی در حین فیلمبرداری جلوگیری شود.جود لاو نیز در نقش دکتر واتسون به این فیلم بازخواهد گشت و انتظار داریم گای ریچی هم بار دیگر بر صندلی کارگردانی فیلم شرلوک هولمز بنشیند. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید