news-background
news-background

نویسندگان سریال Green Lantern برای شبکه HBO Max معرفی شدند

اقتباس تلویزیونی از کتاب‌های کامیک «فانوس سبز» (Green Lantern) برای شبکه‌ی HBO Max نویسندگانش را شناخت. تازه‌ترین بازسازی این داستان توسط «سث گراهام-اسمیت» نویسنده‌ی «فیلم بتمن لگو» (The Lego Batman Movie) و «مارک گاگنهایم» نویسنده‌ی سریال «ارو» (Arrow) و نسخه‌ی سینمایی «فانوس سبز» در سال ۲۰۱۱ توسعه پیدا می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

گراهام اسمیت که در مقطعی قرار بود اقتباس سینمایی «فلش» (The Flash) را نوشته و کارگردانی کند، شورانر سریال نیز خواهد بود. این سریال در قالب ۱۰ اپیزود در شبکه‌ی استریمینگ وارنرمیدیا روی ایر می‌رود و توسط استودیوهای برلانتی و برادران وارنر به تولید می‌رسد.

این سریال درام ماجراجویی‌های لنترن‌هایی شامل «گای گاردنر»، «جسیکا کروز»، «سایمن باز» و «آلن اسکات» که در مانند کتاب‌های کامیک همجنس‌گرا است را دنبال می‌کند. در سریال شخصیت‌های محبوب «سینسترو» و «کیلووگ» نیز ظاهر خواهند شد و علاوه بر آن‌ها قهرمانان جدیدی معرفی می‌شوند.

این پروژه اولین بار اواخر سال ۲۰۱۹ رونمایی شد. در آن زمان «گرگ برلانتی» گفت که سریال از آنچه تاکنون به تصویر کشیده شده متفاوت خواهد بود: «در چیزی که امید آن می‌رود بزرگ‌ترین سریال تلویزیونی دی‌سی باشد، ما سریال «فانوس سبز» به فضا خواهیم رفت.»

«سارا آبری» مدیر محتوای اریجینال شبکه‌ی HBO Max نیز پیش‌تر گفته بود که سریال داستانی روایت می‌کند که در طول چند دهه روی می‌دهد و بر روی روایت «فانوس سبز روی زمین» و داستان شخصیت «سینسترو» تمرکز خواهد کرد.

«فانوس سبز» در سال ۲۰۱۱ (دانلود فیلم Green Lantern با لینک مستقیم) با «رایان رینولدز» به سینما آمد اما به شکست کامل انجامید. در آن فیلم «مارک استرانگ» در نقش «سینسترو» ظاهر شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید