news-background
news-background

نویسنده The Witcher: بزرگ‌ترین مشکل سریال در فصل دوم برطرف شده است

دنبال کردن سریال فانتزی «ویچر» (دانلود سریال The Witcher با لینک مستقیم) نت‌فلیکس در فصل دوم آسان‌تر خواهد بود. در حالی که حضور «هنری کویل» در فصل اول موجب پربیننده‌ شدن سریال در فصل اول شد، اما بعضی از هواداران از خطوط زمانی پیچیده و متعدد آن انتقاد کردند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«لورن اشمیت هیسریش» شورانر سریال در مصاحبه با «رپ» می‌گوید: «این یکی از بحث‌برانگیزترین مشکلات فصل اول بود و من انتظار نداشتم که تا این حد بحث‌برانگیز شود. اما همچنان از لحاظ قصه‌گویی به آن اعتقاد دارم... مسئله‌ی خوشایند اما این است که حال شخصیت‌ها با هم برخورد کرده‌اند. بنابراین آنچه در فصل دوم خواهیم دید این است که همه‌ی شخصیت‌ها در یک خط زمانی وجود دارند. این خصوصیت به ما امکان می‌دهد با زمان به شکل‌های دیگری بازی کنیم. می‌توانیم فلش‌بک داشته باشیم، یا فلش-فوروارد، می‌توانیم زمان‌ها را به شکلی متفاوت در هم آمیزیم.»

هیسریش وعده‌ی ظهور ویچرهای جدیدی از جمله «وسمیر» استاد «گرالت» را می‌دهد. «کیم بودنیا» ستاره‌ی دانمارکی سریال‌های «کشتن ایو» (دانلود سریال Killing Eve با لینک مستقیم) و «پل» (دانلود سریال The Bridge با لینک مستقیم) برای بازی در این نقش انتخاب شده است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

هیسریش می‌گوید: «شاید ترکیب محبوب من برای فصل دوم ویچرهای جدید باشد. در فصل اول با گرالت آشنا شدیم و او نمونه‌ی اولیه‌ی یک ویچر برای ما بود. اما ویچر دیگری به نام «رموس» هم وجود دارد که در اپیزود ۱۰۳ با او آشنا می‌شویم اما به سرعت می‌میرد. بنابراین برای ما مهم این بود که گرالت را به خاستگاهش برگردانیم و بدانیم که از کجا آمده و داستانش چیست و خانواده‌اش کیست.»

فیلمبرداری فصل دوم «ویچر» در ماه مارس به دنبال پاندمی ویروس کرونا متوقف شد، اما اخیراً‌ گزارش شد که این پروژه از بریتانیا برای ادامه‌ی فیلمبرداری چراغ سبز دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۵۰

یه صحنه های خیلی مسخره ای داشت فصل اول مثل تبدیل شدن انسان به اژدها و اژدهای سخنگو.بیشتر شبیه کارتونه تا یک سریال برای بزرگسالان

نمایش اسپویل