news-background
news-background

نویسنده The Office: ساخته شدن ریبوت غیرممکن نیست

 

«گرگ دنیلز» سرگرم تولید سریال‌هایی چون «نیروی فضایی» شده، اما این به معنای بی‌میلی او برای بازگشت به دنیای «اداره» نیست.

 

در حال حاضر ریبوتی برای سریال کمدی «اداره» (The Office) در دست ساخت نیست. اما آیا این معنای عدم تمایل «گرگ دنیلز» برای بازگشت به دنیای سریال است؟ او به تازگی در مصاحبه با «کلایدر» تولید ادامه‌ی «اداره» را غیرممکن ندانسته اما اضافه می‌کند که هیچ پروژه‌ای در ارتباط با سریال در حال توسعه نیست. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دنیلز می‌گوید: «نه، اما غیرممکن نیست. بدون شک غیرممکن نیست. تمایل دارم که همکاری کنم، اما در حال کار بر روی دو سریال دیگر هستم.»

دنیلز نویسنده و شورانر فصل‌های ابتدایی «اداره» برای شبکه‌ی NBC بود و سپس به سراغ تولید «پارک‌ها و تفریح‌گاه‌ها» (Parks and Recreation) برای همین شبکه رفت. او برای فصل نهم و پایانی «اداره» در سال ۲۰۱۳ دوباره در مقام شورانر فعالیت کرد.

سریال «اداره» اخیراً از نت‌فلیکس به سرویس استریمینگ اختصاصی ان‌بی‌سی‌یونیورسال موسوم به پیکاک کوچ کرده تا مخاطبین به خرید اشتراک این شبکه تشویق شوند. این شبکه صحنه‌ی دیده‌نشده‌ای از سریال را نیز به دنبال این انتقال منتشر کرد.

بعضی از بازیگران سریال «اداره» پیش‌تر در مورد احتمال تولید اپیزودهای بیشتر اظهار نظر کرده بودند. «لزلی دیوید بیکر» که در تمامی ۹ فصل سریال نقش «استنلی هادسون» را بازی کرد. ژوئیه سال ۲۰۲۰ کمپینی برای تولید یک اسپین‌آف بر اساس شخصیت او راه‌اندازی شده بود. این کمپین به هدف تأمین هزینه‌ی تولید ۳۰۰ هزار دلاری رسیده است. «جنا فیشر» و «جان کرازینسکی» دیگر بازیگران سریال در نقش‌های پم و جیم نیز برای احیای «اداره» اظهار تمایل کرده‌اند.

با این حال، «استیو کارل» که نقش «مایکل اسکات» را بازی کرد در سال ۲۰۱۸ به مجله‌ی «اسکوایر» گفت که علاقه‌ای به بازگشت ندارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید