news-background
news-background

نویسنده Rick and Morty به فیلم Ant-Man 3 پیوست

«جف لاونس» یکی از نویسنده و تهیه‌کنندگان سریال انیمیشن «ریک و مورتی» (دانلود سریال Rick and Morty با لینک مستقیم) برای نگارش فیلمنامه به «مرد مورچه‌ای ۳» (Ant-Man 3) ملحق شد.

«پیتون رید» که «مرد مورچه‌ای» (دانلود فیلم Ant-Man با لینک مستقیم) در سال ۲۰۱۵ و «مرد مورچه‌ای و زنبورک» (دانلود فیلم Ant-Man and the Wasp با لینک مستقیم) در سال ۲۰۱۸ را کارگردانی کرده، پاییز گذشته برای بازگشت به صندلی کارگردانی قسمت سوم فیلم با مارول قرارداد بسته بود. انتظار می‌رود «پل راد» برای بازی در نقش «اسکات لنگ» و «ایوانجلین لیلی» برای بازی در نقش همکارش «زنبورک» در قسمت جدید بازگردند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

منابع نزدیک به پروژه می‌گویند قرارداد لاونس پیش از تعطیلی گسترده‌ی سینماهای آمریکا بسته شده و او هم اکنون در حال کار بر روی فیلمنامه است. مارول هنوز به صورت رسمی این فیلم را معرفی نکرده و معلوم نیست فیلمبرداری پروژه از چه زمانی آغاز می‌شود. دنباله‌های «دکتر استرنج» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) و «ثور» (Thor: Love and Thunder) قرار بود امسال جلوی دوربین بروند اما به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا و سایر نقاط جهان با تأخیر مواجه شد. روز جمعه، دیزنی تغییراتی اساسی در برنامه‌های خود به وجود آورد و چهار فیلم از فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» را به تاریخ‌های دورتر مو‌کول کرد.

لاولس با آثار طنز خود شناخته می‌شود و کارش را از شوی «جیمی کیمل» (Jimmy Kimmel Live!) و دیگر شوهای شبانه شروع کرده است. او سابقه‌ی همکاری در اسکار، امی و «ضیافت شام خبرنگاران کاخ سفید» و نویسندگی سریال «معجزه‌سازان» (Miracle Workers) شبکه‌ی TBS با بازی «استیو بوشمی» و «دنیل رادکلیف» را هم داشته است. علاوه بر این لاولس تجربه‌ی نویسندگی کتاب‌های کامیک «مرد عنکبوتی» و بسیاری دیگر را در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید