news-background
news-background

نویسنده Rick And Morty به سریال She-Hulk دیزنی+ ملحق شد

«دنیای سینمایی مارول» به زودی با سریال‌های شبکه‌ی دیزنی+ گسترش خواهد یافت. بعضی از این عناوین بر روی شخصیت‌هایی تمرکز می‌کنند که بسیاری از هواداران می‌شناسند و دوست‌شان دارند و برخی دیگر روایت‌گر ماجراهای چهره‌های جدید و کمتر شناخته‌شده‌ای هستند. یکی از این شخصیت‌ها «جنیفر والتر» یا «شی-هالک» (She-Hulk) است.

در حال حاضر اطلاعات اندکی از پروژه‌ی تلویزیونی این شخصیت فاش شده اما هالیوود ریپورتر به تازگی به تأیید رسانده است که «جسیکا گائو» در حال توسعه‌ی سریال است و گروه نویسندگان را رهبری می‌کند. او سابقه‌ی نویسندگی در سریال انیمیشن پربیننده‌ی «ریک و مورتی» (Rick and Morty) را دارد. او نگارش اپیزود محبوب «ریک خیارشور» را برعهده داشته است که در آن ریک نابغه خودش را به یک خیارشور تبدیل می‌کند.

این اولین گام مهم در توسعه‌ی سریال از زمان رونمایی پروژه در تابستان گذشته است. گائو به فاصله‌ی کوتاهی پس از انتشار گزارش در صفحه‌ی توئیتر خود نوشت: «مدت‌هاست که «شی-هالک» را دنبال می‌کنم. این فرصت رؤیایی است که به حقیقت بدل شد.»

پیش‌درآمد «بیوه‌ی سیاه» (Black Widow) با بازی «اسکارلت جوهانسون»، «ریچل وایس»، «دیوید هاربر» و «فلورنس پیو» فیلم بعدی دیزنی در «دنیای سینمایی مارول» خواهد بود که بهار سال آینده روی پرده خواهد رفت. «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and The Winter Soldier) نیز هم اکنون در حال فیلمبرداری است و پاییز سال آینده از دیزنی+ روی ایر می‌رود.

فصل چهارم «ریک و مورتی» ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان ماه) پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۱۷

خداکنه اگر خواستن سریال های کنسل شده نت فلیکس رو ادامه بدن بازیگراش عوض نشن

نمایش اسپویل