news-background
news-background

نویسنده Harry Potter فاش کرد که علائم ویروس کرونا را دارد؛ «جی بندیکت» بازیگر Dark Knight Rises در اثر ابتلا به کرونا درگذشت

«جی.کی. رولینگ» خالق دنیای «هری پاتر» فاش کرد که علائم ویروس کرونا را داشته اما در حال حاضر وضعیت جسمانی او بهبود پیدا کرده است. رولین با انتشار یک توئیت فاش کرد که علائم کووید-۱۹ را تجربه می‌کند و به توصیه‌های همسرش که یک پزشک است عمل می‌کند. او ویدویی به اشتراک گذاشت و توضیح داد که چگونه باید با ویروس مقابله شود: «لطفاً این ویدیوی بیمارستان کوئینز را نگاه کنید که توضیح می‌دهد چگونه باید در مقابل علائم تنفسی عمل کرد. در طول دو هفته‌ی اخیر من تمامی علائم ویروس را داشتم (اما آزمایش ندادم) و این کار را به توصیه‌ی همسرم انجام دادم. این تکنیک به من بسیار کمک کرد و حالا کاملاً بهبود یافته‌ام.»

او در توئیت بعدی به هوادارنش اطمینان خاطر داد که حالش کاملاً بهبود پیدا کرده است: «از پیام‌های محبت‌آمیز و دوست‌داشتنی شما سپاسگزارم! کاملاً بهبود پیدا کرده‌ام و می‌خواستم روشی را با شما به اشتراک بگذارم که پزشکان پیشنهاد می‌کنند و هیچ هزینه‌ و عوارض جانبی ناخوشایندی ندارد اما به شما و عزیزان‌تان بسیار کمک می‌کند همان‌گونه که به من کرد. همگی مراقب خودتان باشید.»

رولینگ نویسنده‌ی هفت رمان «هری پاتر» و فیلمنامه‌ی پیش‌درآمد «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان» است. او با همکاری «استیو کلاوز» نویسنده‌ی کهنه‌کار چندگانه، فیلمنامه‌ی قسمت سوم «جانوران شگفت‌انگیز» را هم به نگارش درمی‌آورد. فیلمبرداری این پروژه از ماه نوامبر آغاز شده بود اما به دلیل شیوع کرونا در ماه مارس متوقف شد.

دوشنبه شد گزارش که «جی بندیکت» بازیگر فیلم «شوالیه‌ی تاریکی برمی‌خیزد» (دانلود فیلم The Dark Knight Rises با لینک مستقیم) و «بیگانه‌ها» (دانلود فیلم Aliens با لینک مستقیم) به کارگردانی «جیمز کامرون» در پی ابتلا به ویروس کرونا در سن ۶۸ سالگی جان سپرده است.

«آنر بلکمن» ستاره‌ی فیلم «پنجه‌طلایی» (Goldfinger) از چندگانه‌ی «جیمز باند» نیز دوشنبه شب در سن ۹۴ سالگی درگذشت اما گاردین می‌نویسد این بازیگر به «مرگ طبیعی» از دنیا رفته است. بلکمن در سال ۱۹۲۵ در لندن متولد شد و نزدیک به هشت دهه در عرصه‌ی بازیگری و موسیقی فعالیت کرد. او در سال ۱۹۶۲ در سریال بریتانیایی «انتقام‌جویان» هم ظاهر شد و سپس در سال ۱۹۶۴ برای نقش «پوسی گالور» در فیلم‌ «جیمز باند» برگزیده شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید