news-background
news-background

نویسنده Breaking Bad سرانجام سرنوشت «والتر وایت» را فاش کرد؛ تصاویر فرش قرمز افتتاحیه El Camino

ابهامات لحظات پایانی سریال «برکینگ بد» برطرف شد.

سریال «برکینگ بد» (Breaking Bad) با نمایی به پایان رسید که «والتر وایت» را بر اثر اصابت گلوله نقش بر زمین نشان می‌داد. دوربین به سمت بالا حرکت کرد در حالی که لبخندی از روی رضایت بر چهره‌ی این شخصیت نقش بسته بود. یک مأمور پلیس سراسیمه نبض او را گرفت و صفحه سیاه شد. سریال به پایان رسید. پایان «برکینگ بد» از مرگ «والتر وایت» حکایت می‌کرد، اما «وینس گیلیگان» نویسنده و کارگردان مجموعه هرگز این مسئله را رسماً تأیید نکرد. پایان مبهم سریال هواداران را در طول شش سال گذشته به این گمان انداخت که شاید والتر هنوز زنده باشد، و حالا پاسخ قطعی روشن شده است.

گیلیگان اخیراً در مصاحبه با «ریچ آیزن» به پرسشی در مورد مرده یا زنده بودن والتر پاسخ داده. او در سال‌های گذشته هیچ‌گاه پاسخ روشنی به این سؤال نمی‌داد. در سال ۲۰۱۷ در پرسش و پاسخ با کاربران «ردیت» نوشت: «مطمئناً به نظر که مرده است!» خوشبختانه گیلیگان این بار جوابی قطعی می‌دهد. گیلیگان می‌گوید: «بله، ریچ، پاسخ این سؤال را می‌گویم، زیرا تو را دوست دارم. بله، والتر وایت مرده است. بله.»

با این حال، مرگ والتر در داستان «برکینگ بد» بدین معنا نیست که او در «ال کامینو: فیلمی از برکینگ بد» (El Camino) ظاهر نمی‌شود. فیلم «برکینگ بد» به نویسندگی و کارگردانی «وینس گیلیگان» زندگی «جسی پینکمن» با بازی «آرون پل» را پس از وقایع اپیزود پایانی سریال دنبال می‌کند اما به نظر می‌رسد که حاوی سکانس‌های فلش‌بک از والتر باشد.

شایعه‌ی صحنه‌های فلش‌بک را «جاناتان بنکس» به تأیید رساند که در سریال نقش «مایک ارماترات» را بازی می‌کرد و در سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» هم ظاهر شده. بنکس در مراسم فرش قرمز امی گفت که در «ال کامینو» نقش خود را تکرار خواهد کرد. شخصیت او در فصل پایانی «برکینگ بد» کشته شد، بنابراین حضور او تنها به شکل فلش‌بک منطقی است.

«ال کامینو: فیلمی از برکینگ بد» ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر ماه) از نت‌فلیکس پخش می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۹:۲۸

جان

نمایش اسپویل